فرماندار کوهدشت گفت: تمثال مبارک شهدا به صورت کامل ساخته شده و در حال نصب می‌باشند و تمامی این موارد در راستای تحقق پیش نیاز‌های کنگره ملی شهدای استان لرستان صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 10 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد مرادی ظهر امروز در اولین یادواره ۴۵۰ شهید کوهدشت و شهید مدافع حرم قدرت الله عبدیان، اظهار کرد: در راستای کنگره ملی شهدای استان لرستان، تاکنون ۲۱ یادواره شهدای تخصصی در کوهدشت برگزار شده است.

وی با اشاره به نام‌گذاری ۴مورد از خیابان‌های کوهدشت به نام مبارک شهدا، افزود: برای اولین‌بار در سال گذشته از خانواده ۴۵۰ شهید کوهدشت تجلیل به عمل آمد و همچنین یادمان شهدای شهر گراب تکمیل و در روز‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدا، عنوان کرد: تمثال مبارک شهدا به صورت کامل ساخته شده و در حال نصب می‌باشند و تمامی این موارد در راستای تحقق پیش نیاز‌های کنگره ملی شهدای استان لرستان صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به رونمایی از تولیدات مربوط به شهدا، تصریح کرد: کتاب‌های متعددی حول محور شهدا در شهرستان به چاپ رسیده است و از این کتب نیز رونمایی خواهد شد.

مرادی ضمن اشاره به ۴۵۰ شهید کوهدشت و وجود شهدای شاخص، گفت: رزمندگان این شهرستان در ایام دفاع مقدس رزومه درخشانی از خود به نمایش گذاشته و حماسه آفرینی‌های مثال زدنی را انجام داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار