نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: جذب ۳۳ پزشک متخصص با توجه به نیاز مبرم مردم استان و کمبودها در این بخش با دستور وزیر بهداشت به سهمیه استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 10 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز پنجشنبه در گفتگویی افزود: یکی از چالش‌های استان قزوین در بخش بهداشت و درمان که از مطالبات مردم نیز به شمار می‌رود رفع مشکل کمبود پزشکان متخصص است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: در همین راستا جذب ۳۳ پزشک متخصص با دستور وزیر بهداشت به سهمیه استان قزوین افزوده شد و با احتساب سهمیه قبلی این تعداد به حدود ۱۵۰ پزشک افزایش می‌یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه استان قزوین از کمبود تخت‌های بیمارستانی در بخش دولتی رنج می‌برد، اظهار کرد: به همین منظور ضرورت دارد تا به روند احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین که در منطقه مینودر در دست ساخت است، سرعت بخشیده شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با تخصیص کامل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری به این ابرپروژه درمانی (بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی) تا کمتر از سه سال دیگر شاهد راه اندازی و افتتاح قطعه اول آن باشیم.

محمدبیگی از پروژه توسعه بیمارستان‌های شهید رجایی و قدس به عنوان دیگر طرح‌های مهم درمانی استان قزوین که در دست احداث قرار دارند یاد کرد و گفت: با پیگیری‌های استانی و تزریق اعتبارات مصوب تلاش داریم تا این طرح‌ها زودتر تکمیل و به بهره برداری برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار