استاندار آذربایجان‌غربی:
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به میزبانی ارومیه طی روزهای آتی از ۱۸ تیم والیبال آسیا گفت: تمهیدات برگزاری بی نقص والیبال مردان آسیا اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴ 09 August 2023

محمدصادق معتمدیان عصر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات والیبال مردان آسیا افزود: آذربایجان غربی و شهر ارومیه مهد والیبال ایران و آسیاست و این ورزش در محلات استان و ارومیه با کمترین امکانات انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این، دومین بار است که کشورمان میزبانی مسابقات والیبال مردان آسیا را عهده دار است و با تلاش رییس فدراسیون و همه ارکان ملی و استانی، ارومیه به عنوان میزبان انتخاب شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سعی داریم ارومیه بهترین میزبانی را از بالاترین سطح مسابقات والیبال آسیا داشته باشد، ادامه داد: تمام تلاش ما این است که نقصی در اجرای مسابقات نباشد و همچنین نیز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد ما این است که بیشترین امکانات در اختیار تیم ملی ایران باشد، گفت: ما آماده تغییر هتل تیم ملی هستیم.

 

معتمدیان با بیان اینکه جمعیت کشورهای حاضر در این رقابت‌ها بیش از سه میلیارد نفر است، افزود: این مسابقات به صورت زنده در قاره آسیا نشان داده می‌شود و قدرت میزبانی خوب ما را نشان خواهد داد.

وی یادآور شد: از سفرای ۱۷ کشور حاضر در مسابقات هم دعوت کرده‌ایم که در ارومیه میزبان آنها باشیم.

استاندار آذربایجان‌غربی از برنامه ریزی برای اطلاع رسانی این مسابقات در سطح شهر ارومیه خبر داد و تاکید کرد : اقدامات لازم در این خصوص صورت‌ گرفته است.

در این آیین از پوستر مسابقات و همچنین سایت بلیت فروشی رقابت‌ها رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار