کد خبر: ۱۱۱۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ 08 August 2023

شهردار املش در گفتگو با تابناک گیلان با اشاره به اینکه روزانه تا ۱۵ تن زباله توسط ۱۴ نفر از نیروهای خدمات شهری املش جمع‌آوری می‌شوند، گفت: بیش از ۷۰ درصد معابر شهری و کوچه‌های املش، خاکی و نیازمند آسفالت بوده و چرخ‌های جدید نیز دارای کیفیت بسیار پایینی است که شهرداری املش ۲۰ میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی چرخ‌های پاکبانان طی ۸ ما؟
هزینه ۲۰ میلیاردریالی برای نوسازیی چرخ‌های پاکبانان شهرداری املش
بهرام آریامنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک گیلان در املش با اشاره به جایگاه ارزشمند کارگران و نیروهای خدماتی در تحقق اهداف مدیریت شهری املش اظهار کرد: شهرداری برای فراهم کردن شهری پاکیزه، شاداب و زیبا برای شهروندان نیازمند تلاش‌های شبانه روزی پاکبانان و نیروهای خدماتی است.
وی پاکیزگی و شادابی شهر را مدیون تلاش پاکبانان زحمتکش دانست و افزود: جمع آوری زباله‌هایی که در سطح شهر رها شده و همچنین بازگشایی مسیر فاضلاب‌های شهری و جمع آوری برگ‌های درختان در معابر بر عهده این قشر زحمتکش است.
شهردار املش با اشاره به تولید روزانه ۱۳ تا ۱۵ تن زباله در این شهر گفت: در روزهای تعطیل و مناسبت‌های مختلف تولید زباله در املش ممکن است به ۲۰ تن در روز برسد که بخشی از این زباله‌ها توسط ماشین‌های جمع آوری زباله و بخشی نیز توسط پاکبانان چرخ بدست جمع آوری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ۱۴ نفر نیروهای خدماتی وظیفه پاکیزگی و نظافت شهر املش را برعهده دارند، تصریح کرد: متاسفانه در این شهر بیش از ۷۰ درصد معابر شهری و کوچه‌ها خاکی یا دارای آسفالت‌های نامطلوب و خراب است که نیازمند آسفالت هستند یقیناٌ چرخ‌های حمل زباله پاکبانان در این شرایط نامناسب آسفالت و فضای خاکی کوچه‌ها شاهد استهلاک و خرابی بیشتری خواهد بود علاوه بر این چرخ‌های جدید از کیفیت بسیار پائینی برخوردار هستند.
آریامنش با اشاره به آغاز نهضت آسفالت در معابر شهری و کوچه‌های املش از خرداد ماه امسال بیان کرد: آسفالت ۶۰ هزار متر مربع از معابر و کوچه‌های املش برای سال جاری در دستور کار قرار دارد که تاکنون آسفالت ۲۰ هزار مترمربع انجام شده است.
وی تامین رفاه نیروهای خدماتی و پاکبانان را از دغدغه‌های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر املش خواند و افزود: تعمیر و بازسازی چرخ‌های حمل زباله کارگران در اولویت برنامه‌های شهرداری است که بخشی از این چرخ‌ها عوض شده و بخشی نیز کوتاهترین زمان طی یک و دو روز آینده نوسازی خواهد شد.
وی ضمن خداقوت و قدردانی از تلاش کارگران خدمات شهری املش گفت: طی ۸ ماه گذشته برای تعمیر، بازسازی و نوسازی چرخ‌های حمل زباله پاکبانان ۲۰ میلیار ریال هزینه شده و تعداد ۶۵ چرخ جدید برای امسال خریداری شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار