طی مراسمی و با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، سرهنگ مهدی علی زمانی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 08 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، طی مراسمی که ظهر امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، رئیس و اعضای شورای تامین شهرستان آبیک و جمعی از مسوولان و قشر‌های مختلف مردم و بسیجیان در سالن اجتماعات باران همراه بود، آئین تکریم سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه سابق ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک و معارفه سرهنگ مهدی علی زمانی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی در این مراسم با بیان اینکه در روز‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی معاویه صفتانی بودند که می‌خواستند ملت ایران نباشد و آرزوی نبودن ملت ایران را داشتند، به لیست قبرستان نشینان پیوسته اند، اظهار کرد: سال گذشته سلطنت طلب‌ها و آلبانی نشین‌ها و غربی‌ها با راه‌اندازی شبکه عظیم رسانه‌ای و جنگ ترکیبی به خیال خام خود بیان می‌کردند که کار نظام تمام است و در طول ۱۱۰ روز آشوب و اغتشاش، ۳۸ هزار دروغ از ۵ رسانه ساخته آمریکایی‌ها علیه ملت ایران منتشر کردند.

وی ادامه داد: اکنون در مرحله دفاع نیستیم بلکه در مرحله تعقیب بی‌هویت‌ها و بی‌شناسنامه‌ها هستیم و نفس‌های آخرشان را می‌گیریم. این در حالی است که صاحبان صف‌های توخالی علیه نظام، یکی یکی به سمت ملت ایران برگشته‌اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: آمریکایی‌ها از روز پیدایش و استقلال کشورشان چندین بار قانون اساسی را تغییر دادند، اما دو اصل را تغییر ندادند که یکی این بود که ارزش‌های آمریکایی باید در دنیا حاکم کنیم که البته این قانون، خیلی هم مهم نیست و دوم اینکه ارزش‌ها را باید با قدرت نظامی به دنیا حاکم کنیم. قدرت نظامی قانون اساسی آمریکا توسط ایران متوقف شد و آن را بی‌خاصیت کرد گرچه تهدید نظامی علیه انقلاب در قاموس آمریکایی‌ها نیست که اگر بود انجام می‌دادند، اما نباید فریب بخوریم.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: آمریکا ارزش‌های خود را با قدرت رسانه و کمک قدرت نظامی حاکم کردند که می‌طلبد رسانه‌ها مثل قدرت دفاعی زمان جنگ، با جنگ رسانه‌ای خلوت دشمن را به هم بزنند و او را پشیمان کنند که این مهم با استفاده از مبانی روشن اسلام و دستگاه عظیم عاشورایی محقق می‌یابد.

وی در ادامه بر استفاده فرمانده جدید شهرستان آبیک از تجربیات فرمانده پیشین این ناحیه تاکید کرد و افزود: خدمت، جان سپاری و فداکاری معیار کار پاسداری بوده و خدمت به مردم بار سنگین امانت داری است که به فرمانده جدید سپرده شده است.

این مقام ارشد نظامی اضافه کرد: موانع و مشکلات در کشور وجود دارد و کسی منکر آن نیست، اما باید برای حل مشکلات تلاش کرد.

«سپاه» باید پیش رونده و پیش برنده باشد

حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک نیز در این مراسم گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر ستونی از ستون‌های انقلاب بلرزد آن را به ستون سپاه می‌بندیم تا دوام و قوام داشته باشد.

وی با بیان اینکه سپاه هم باید پیش رونده و هم پیش برنده باشد و هم باید خودش و زیر مجوعه‌های دیگر نظام را رشد دهد، افزود: با کمک سپاه در کنار شورای تامین آبیک و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام خواهیم برداشت.

این مسوول ابراز امیدواری کرد: با حضور فرمانده جدید سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک نقطه عطفی در برنامه‌های سپاه و بسیج و رشد و بالندگی شهرستان باشد.

همچنین سرهنگ صادق پور فرمانده پیشین سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در این مراسم اظهار کرد: اجرای بیش از ۴۰۰ تا ۵۰۰ عنوان برنامه با محوریت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و زحمات و تلاش‌های فرماندهان بسیج اجرا شده و برخی وظایف هم در عمر مسوولیتی نانوشته است که می‌توان به اجرای برنامه‌های مختلف اشاره کرد.

وی افزود: در زمان اغتشاشات سال گذشته فرماندهان گردان‌ها بیش از ۷۰ روز برای ایجاد امنیت در صحنه حضور داشتند که مجروح و جانباز هم داشته ایم.

این مسوول نظامی ادامه داد: در خصوص عدم واگذاری بیمارستان دولتی شهدا به بخش خصوصی با محوریت امام جمعه پیگیری‌های مجدانه شورای تامین شهرستان و پیگیری نمایندگان مجلس و مسئولان استان گام‌های بزرگی برای پروژه الحاقی این بیمارستان برداشته شد.

صادق پور از اجرای بیش از ۱۰ رزمایش کمک مومنانه با همکاری خیرین، فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج خبر داد و افزود: هر کاری که سپاه انجام می‌دهد باید به رضایت مردم ختم شود.

سرهنگ مهدی علی زمانی فرمانده جدید سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک هم در پایان مراسم بر تعامل، همراهی و همکاری مسوولان شهرستان آبیک با سپاه ناحیه تاکید کرد و گفت: به عنوان خادم، در خدمت مردم شهرستان آبیک هستم و از ارشادها، حمایت‌ها و تدابیر فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بهره خواهم گرفت.

برچسب ها: قزوین ، آبیک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار