بیرجند- رئیس جمعیت هلال احمر سرایان گفت: کوهنورد گرفتار در ارتفاعات سبزرود روستای کریمو از توابع سرایان بعد از هفت ساعت تلاش امدادگران نجات یافت.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹ 08 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمد بارانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شامگاه گذشته گزارشی مبنی بر گیر افتادن یک کوهنورد در ارتفاعات سبزرود روستای کریمو از توابع شهرستان سرایان به جمعیت هلال احمر اعلام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سرایان با بیان اینکه بلافاصله بعد از دریافت گزارش، تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند، افزود: با تلاش هفت ساعته نجاتگران، فرد گرفتار در ارتفاعات ساعت ۳ بامداد امروز نجات یافت.

بارانی با اشاره به همراهی نیروی انتظامی و کوهنوردان شهرستان، اظهار کرد: تیم‌های امدادی بعد از برپایی کارگاه و نصب بولت بر روی دیواره صخره‌ای توانستند به حادثه دیده دسترسی پیدا کرده و وی را به مکانی امن منتقل کنند.

وی با بیان اینکه طی هفته جاری این دومین حادثه است که در این منطقه به وقوع پیوسته، گفت: از شهروندان خواستاریم چنانچه قصد صعود به ارتفاعات دارند ضمن داشتن اطلاعات کافی از محل، با آمادگی لازم و تجهیزات مناسب اقدام به صعود کنند.
منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار