در تجمع محکومیت هتک حرمت به خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی مطرح شد؛
در تجمع محکومیت هتک حرمت به خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی مطرح شد؛ اگر مسئولین اقدام نکنند به بند میم وصیت نامه امام (ره) عمل می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰ 08 August 2023

اگر مسئولین اقدام نکنند به بند میم وصیت نامه امام (ره) عمل می‌کنیمبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه روایت همسر شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی از ماجرای هتک حرمت به منزلش به این شرح است ماجرا از آنجا شروع شد که روز جمعه ۱۳ مرداد ماه برای خرید از منزل خارج شدم بعد از خرید به منزل بازگشتم، در مجتمع موردی که کشف حجاب کرده بود را دیدم و تذکر دادم اما دختر و مادر به دنبال من راه افتادند و فریاد می‌زدند که اگر جرأت داری بایست و من سریعا وارد بلوک شدم.

آن‌ها به درب منزل ما رسیدند و فریاد می‌زدند که درب را باز کنید در غیر این صورت درب را می‌شکنیم، تا در را باز کردم به من حمله ور شدند متوجه دخترم شدند که در حال فیلمبرداری است و به او حمله کردند روسری و چادرش را از سرش کشیدند محکم به سر و صورتش می‌زدند و با پیچاندن دستش گوشی را از او گرفتند.

من و دخترم به زور آن‌ها را بیرون کردیم تا پلیس آمد نزد پلیس رفتم و شرح ماجرا دادم اما این ٢ زن همچنان پیش پلیس فحاشی می‌کردند پلیس گزارشی از ماجرا تهیه کرد چون خودش نظاره‌گر فحاشی بود.

 

تجمعی برای حمایت از خانواده آسیب دیده شهید مدافع حرم


در پی این هتک حرمت شامگاه روز گذشته ١۶ مرداد ماه درب بیت شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی تجمعی با حضور شهروندان در محکومیت این اقدام قبیح برگزار شد.

در این تجمع که با حضور جمع کثیری از مردم انقلابی کرمانشاه برگزار شد شهروندان خواستار برخورد قاطع با عاملان این حادثه شدند.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عصر امروز در تجمع مردم کرمانشاه مقابل بیت شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی اظهار کرد: شاگردان شهید علیخانی زنده هستند و اجازه جسارت به خانواده شهید علیخانی ها را نمی‌دهند.

وی با اشاره به شرایط نامساعد جسمی دختر شهید علیخانی افزود: با لگد به پهلوی دختر بزرگ شهید علیخانی زدند لذا رسیدگی به این موضوع مربوط به قضات دادگستری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهید علیخانی به گواه هم رزمانشان متواضع بودند و خصلتشان شجاع و جسور در برابر دین بود و این جمعیت برای لبیک به امام و انقلاب حاضر شدند.

وی گفت: خصوصیت بارز شهید علیخانی این بود که حامی خانواده بود و جمع شدن ما حمایت از دختر شهید بود که به لحاظ جسمی آسیب دیده است.

این مسئول عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران حرم است، ما هم مدافعان حرم هستیم ما هم با تمام شهدا عهد می‌بندیم در این راه تا آخرین نفس ایستاده‌ایم.

وی بیان کرد: تنها راه مقابله محکم و مستحکم همین جمعیت این است که خودشان امر به معروف و نهی از منکر کنند این عذاب جمع خواهد شد و به تمدن اسلامی خواهیم رسید.

 

ضرورت ایستادگی در مقابل هتک حرمت و هنجارشکنی

 


نماینده جوانان انقلابی کرمانشاه در ادامه بیان کرد: تردد از مقابل مأمورین پلیس در چهار راه نوبهار و میدان آزادی بدون حجاب و عدم دریافت تذکر منجر به چنین اتفاقاتی می‌شود.

وی افزود: باید مسئولین استان کرمانشاه و مسئولین مملکت فکری به حال این ماجرا کنند.

وی گفت: این مملکت، مملکت امام زمان (عج) است، نخواهیم گذاشت ذره‌ای خدشه به بانوان متدین و چادری وارد شود و مقابل این قضایا خواهیم ایستاد.

نماینده جوانان انقلابی کرمانشاه تاکید کرد: اگر قوه قضاییه و مسولین با هنجار شکنان برخورد نکنند طبق بند میم وصیت نامه امام خمینی (ره) جوانان کرمانشاهی اقدام انقلابی کرده و وارد میدان می شوند.

 

برخورد بدون مماشات دستگاه قضا با هنجارشکنان

 

محمدحسین جمال زاده نماینده رئیس کل دادگستری کرمانشاه اظهار کرد: از مردم غیور کرمانشاه کمال تشکر را داریم که در مزار شهدا، بیت شهید انزجارشان را از این عمل قبیح اعلام کردند.

وی افزود: فاجعه ای که یاد و خاطره فاطمیه را زنده کرد، جسارت به بیت شهید مدافع حرم بیتی که به گفته  قرآن صاحبان آن اجر رسالت را دریافت کردند، بود.

جمال زاده تصریح کرد: رئیس دادگستری استان کرمانشاه به همسر شهید قول داد که با قاطعیت با عاملان این اتفاق برخورد خواهند کرد، دستگاه قضایی نه تنها قانونی بلکه شرعی مدافع نهی از منکر و امر به معروف است.

وی بیان کرد: این وظیفه تکلیف الهی است که بر دوش دستگاه قضا گذاشته شده است، مجرمین دستگیر و حتی با وثیقه آزاد نشدند تا درس عبرتی برای بقیه باشد.

وی گفت: هنجار شکنان بدانند دستگاه قضا اهل مماشات نیست و با شدت با آن‌ها برخورد می‌کند کرمانشاه را برای هنجار شکنان نا امن می‌کنیم تا نمونه‌ای برای سایر نقاط کشور باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار