در بیانیه جوانان انقلابی علیه هتک حرمت به خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی مطرح شد؛
جوانان انقلابی استان کرمانشاه در بیانیه‌ای خواستار تسریع در مجازات عاملان هتک حرمت به خانواده شهید حسین علیخانی از دستگاه‌های قضایی و انتظامی استان کرمانشاه شدند.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 07 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

سوره مبارکه الأنفال آیه ۲۵
وَاتَّقوا فِتنَةً لا تُصيبَنَّ الَّذينَ ظَلَموا مِنكُم خاصَّةً ۖ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَديدُ العِقابِ﴿۲۵﴾
و از فتنه‌ای بپرهیزید که تنها به ستمکاران شما نمی‌رسد؛ (بلکه همه را فرا خواهد گرفت؛ چرا که دیگران سکوت اختیار کردند.) و بدانید خداوند کیفر شدید دارد!
سوره مبارکه الأنفال آیه ۲۵

حادثه تلخ اهانت و جسارت و تعرض مکرر وحشیانه به حریم بیت شهید علیخانی از سوی جماعتی قانون شکن وقیح به دلیل اجرای اوامر الهی مبنی بر انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر  که موجب جراحت و آسیب به خانواده و فرزندان آن شهید والامقام شد حقیقتا یاد آور مظلومیت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها بود که قلب همه ی اخلاق مداران و دلبستگان به ارزش های اسلامی و انسانی را بدرد آورد.
این فاجعه از سویی ناشی از بدخواهی و تبلیغات شیطانی دشمنان و پوچی و بی مایگی تاثیرپذیرفتگان و از سوی دیگر عدم برخورد جدی با این قانون شکنان است که سبب شده نه تنها این افراد متنبه نشوند و قانون شکنی خود را جبران نکنند بلکه با به تمسخر گرفتن اعتقادات و ارزشهای فرهنگی مردم،
زمینه تکرار این فجایع را فراهم آورند، لذا از مسئولان قضایی و انتظامی استان کرمانشاه خواستاریم با محاکمه هنجارشکنان و افرادی ‌که در انجام وظایف قانونی خود تقصیر داشته اند در اسرع وقت موجب آرامش و رفع نگرانی همه دلسوزان و دغدغه مندان و از جمله خانواده معزز شهدا شوند و  با تعیین اشد مجازات برای این افراد مانع تکرار چنین حوادث تلخی شوند
از مسولان کشوری علی الخصوص نمایندگان محترم می خواهیم هر چه زودتر با تصویب قانونی جامع در خصوص عفاف و حجاب زمینه های تکرار چنین اشتباهاتی را برچینند.
به تعویق افتادن تصویب قانون در این مساله ی بسیار مهم اجتماعی، فرهنگی و سیاسی که بسیار هم‌مورد توجه دشمنان ملت ایران است ممکن است  تبعات بسیار ناگوار و غیر قابل جبران امنیتی،سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به همراه داشته باشد  و این ننگ تعرض به خانواده محترم و معزز شهید علیخانی که خود اسوه ی اخلاق، معرفت و محاهدت بود حجت را بر همه تمام کرده است که جایی برای کوتاهی باقی نمانده است.
نمایندگان محترم بدانند که خدایی ناکرده کم کاری یا سنگ اندازی در تصویب قانون در این زمینه ، با برخورد قاطع نیروهای انقلابی در سراسر کشور و از جمله استان کرمانشاه مواجه خواهد شد.
امیدواریم با اقدامات قاطع و مدبرانه ی مسولان استانی و ملی دیگر بار شاهد چنین رخدادهای جگرسوزی نباشیم و چنانچه کوتاهی ها در این زمینه ادامه پیدا کند نیروهای انقلابی استان وظیفه ی خود می دانند بنابر بند م وصیت نامه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فرمایش رهبر معظم انقلاب، اقدامات لازم را بعمل آورند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار