شهرکرد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۴١ هزار و ۶۴۰ پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ 07 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بختیاری و به نقل از ایرنا، جاسم محمدی فارسانی در گفتگویی با اشاره به اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در راستای تأمین نیاز‌های معیشتی خانواده‌های نیازمند در قالب پخت و توزیع غذای گرم و تهیه بسته‌های مواد غذایی از ابتدای ماه محرم افزود: اجرایی این پویش تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۴۹ آشپزخانه اطعام حسینی در استان فعال است و از ابتدای ماه محرم تاکنون برای تهیه این غذا‌ها بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمدی فارسانی به مشارکت ٢٧۵ نیروی داوطلب برای تهیه و توزیع غذا‌ها اشاره کرد و گفت:در این مدت بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ بسته مواد غذایی با مشارکت مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و کمک‌های مردمی تهیه و میان نیازمندان تحت حمایت و غیر حمایت توزیع شد.

به گفته وی، مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

هم‌اکنون بیش از ۴۲ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۰۲ هزار نفر در استان زیرپوشش این نهاد حمایتی قرار دارند که بیش از ۴۵ درصد این خانوار‌ها زنان سرپرست خانوار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار