شهردار شیراز در مورد خانه های مسیری تحت تملک شهرداری نیز گفت: هیچ پرسنل شهرداری نباید در خانه شهرداری ساکن باشد. اصلاً در شهر شیراز بحث منزل سازمانی مطرح نیست. همه را تخلیه می‌کنیم. همه این منازل باید فروخته شود و حق نداریم آنها را نگه داریم یا به کسی بدهیم.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 06 August 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدحسن اسدی در خصوص تداوم عملیات عمرانی در پل پیرنیا (سلمان فارسی) اظهار داشت: عملیات عمرانی در محدوده پیرنیا که چند هفته‌ای است شروع شده، با توجه به پیشرفت کار، از شنبه کنارگذر شمالی نیز باز میشود. عملیات روی پل هم تا دو هفته دیگر پایان پیدا می کند، و مشکل محدوده پیرنیا قبل از اینکه مرداد تمام شود کلاً حل می‌شود و پل زیر بار ترافیک قرار می‌گیرد.

وی در مورد پل سلمان فارسی توضیح داد: پل فعلی ۲۱ متر است، اما در عملیات تعریض ۲۲ الی ۲۳ متر به پل اضافه شده، در واقع ما پل دیگری ساختیم که انشالله همین ماه تمام می‌شود و زیر بار ترافیک می‌رود.

اسدی در مورد پروژه دروازه قرآن نیز گفت: این طرح حدود یک هفته است شروع شده و پیش بینی ما این است که ظرف ۱۶ الی ۱۷ روز آینده تمام شود.

وی تأکید کرد: ترافیک دروازه قرآن و ترافیک پل سلمان فارسی به خاطر عملیات عمرانی که در حال انجام است ظرف ۱۴ تا ۱۷ روز آینده کاملاً جمع می‌شود. پس جای نگرانی نیست. کاملا این موضوع موقت است. هر دو نیز پروژه‌های بسیار مهم بودند.

شهردار شیراز در خصوص آغاز فعالیت در کلبه سعدی گفت: در کلبه‌ سعدی قرار است ایستگاه مترو ساخته شود و بیش از یکسال کار دارد و زمان می برد ولی کارگاه و نحوه عملیات عمرانی به شکلی است که کمترین مزاحمت را برای مردم داشته باشد.
اسدی تصریح کرد: به محض اینکه پل سلمان فارسی در پیرنیا تمام شود، یعنی ظرف ده روز آینده عملیات احداث ایستگاه مترو در کلبه سعدی را آغاز می کنیم.

وی افزود: عملیات عمرانی در محدوده پیرنیا تقریبا تمام شده است، فقط روی پل کار مختصری دارد که به زودی جمع میشود و به محض اینکه کامل زیر بار ترافیک رفت، ما کلبه سعدی را شروع می‌کنیم که طرح عظیم احداث ایستگاه مترو است.

مدیریت ارشد شهر شیراز خاطر نشان کرد: امروز شهرداری را با هر مقطع دیگری که مقایسه کنید بیشترین تعداد پروژه را به صورت همزمان در دست اجرا دارد، اعم از پروژه‌های بزرگ مقیاس، متوسط مقیاس و خرد و کوچک.

هیچ پرسنل شهرداری نباید در خانه شهرداری ساکن باشد

اسدی در مورد خانه های مسیری تحت تملک شهرداری نیز گفت: هیچ پرسنل شهرداری نباید در خانه شهرداری ساکن باشد. اصلاً در شهر شیراز بحث منزل سازمانی مطرح نیست. همه را تخلیه می‌کنیم. همه این منازل باید فروخته شود و حق نداریم آنها را نگه داریم یا به کسی بدهیم.

وی در توضیح اقدامات انجام شده در این ارتباط اعلام کرد: در یک سال گذشته حداقل دو یا سه بار اخطار دریافت کردند. اظهار نامه از طریق دادگاه ارسال شده، از طریق سامانه ثنا از آنها خواسته شده خانه ها را تخلیه کنند و هر کس هم که به دلایلی تقاضا کرده باشد که مثلا چند ماه دیگر در خانه متعلق به شهرداری ساکن باشد، اجاره بها به قیمت روز از آنها اخذ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار