کد خبر: ۱۱۱۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 05 August 2023

هفته دولت فرصتی مناسب جهت تبیین ارائه خدمات به مردم استهفته دولت فرصتی مناسب جهت تبیین ارائه خدمات به مردم استهفته دولت فرصتی مناسب جهت تبیین ارائه خدمات به مردم است

فرماندار ماسال در ستاد گرامیداشت هفته دولت که امروز شنبه ۱۴مرداد ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری و اسارت خاندان نبوت و نیز شهادت شهید رجایی و باهنر با اشاره به اینکه خدمت به مردم جز وظایف اصلی دولتمردان است گفت: هفته دولت فرصتی مناسبت جهت تبیین دستاوردها و ایجاد امید آفرینی است.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از ماسال مهندس گیل چالانی فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان ماسال در این ستاد بیان کرد: ارائه دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی در هفته دولت میتواند امید آفرینی و دلگرمی را برای مردم داشته باشد
فرماندار ماسال از افتتاح پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی و ورزشی در شهرستان خبر داد و از ادارات متولی خواست پروژه های قابل افتتاح را در اسرع وقت به فرمانداری اعلام داشته تا برای تدوین برنامه های قابل افتتاح در این هفته اقدام شود.
مهندس گیل چالانی بیان کرد دشمن هر وقت احساس کند جایگاهی و شخصیتی منشاء خیر و برکت برای مردم است در صدد از بینن بردن آن شخص و مخدوش نمودن چهره او هستند.
وی گفت: دشمنان باید بدانند درخت تنومند نظام با چنین کارهایی نخواهد لرزید و بیان کرد: رسانه هایی که وابسته به سلطه استکبار جهانی هستند اقدامات سازنده نظام مقدس و دولت را که در طول ۴۴ سال اتفاق افتاده با سیاه نمایی از دید مردم پنهان می نمایند و تاکید کرد: خدمات ارزنده ای از سوی نظام صورت گرفته و ما به عنوان نمایندگان دولت باید این خدمات را تبیین کنیم.

فرماندار‌ماسال گفت اگر خدماتی از سوی ادارات صورت گرفته هفته دولت و مناسبتهای این چنینی فرصتی برای تبیین دستاوردها است و ادامه داد خدماتی در حوزه های برق، آب ، راه‌های روستایی و شهری انجام شده اما به مردم گزارش داده نشده است.
وی گفت اقداماتی ازقبیل روکش آسفالت، تبدیل سیم به کابل خودنگه دار و دیگر اقدامات در شهرستان صورت گرفته که با بی مهری روبرو شده و با ابراز نگرانی از روابط عمومی های ادارات خواست در این حوزه فعالیت ویژه ای وتعامل جدی با رسانه های شهرستان در راستای تبیین دستاوردها داشته باشند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی خبرنگار گفت: اصحاب رسانه همیشه کمک حال دولت بوده اند وبازوان قوی مسئولین هستند که با نشان دادن نقاط ضعف و قوت در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات کمک شایانی می کند.

فرماندار ماسال خطاب به تمام مدیران گفت پشت میز نشینی کمکی به مردم نخواهد کرد ومیدانی و انقلابی عمل کردن جهت ارائه خدمات و مرتفع کردن مشکلات در حوزه های کاری ضروری است.
وی با بیان اینکه رضایتمندی در بین مردم را باید افزایش دهیم گفت: نوع برخورد برخی از کارکنان ادارات مناسب نبوده و تصریح کرد مردم ولی نعمت ما هستند و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از ضروریات خدمت است.
وی ضمن تشکر از برخی از ادارات که با تغییر رویه خود در برخورد با ارباب رجوع رضایتمندی را به دنبال داشته است افزود باید نوع برخورد ما با مردم طوری باشد که افزایش رضایتمندی را در پی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار