مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: بانک مهر در تسهیلات اشتغال سال گذشته جذب بسیار بالایی داشته و امسال نیز با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان تاکنون موفق بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 05 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، در این دیدار میثم معافی اظهار داشت: همکاری کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی با قرض‌الحسنه بانک مهر به عنوان یک مجموعه صد در صد اسلامی جزو افتخارات ما است.

 

دیدار و تقدیر مدیرکل کمیته امداد مازندران از مرادنژاد مدیر شعب قرض‌الحسنه بانک مهر استان  

وی افزود: یکی از ویژگی‌های قرض‌الحسنه بانک مهر، اسلامی بودن آن است که از آرزوهای انبیاء و اولیاء الهی بوده و در منویات امام راحل و رهبری و مراجع عظام تقلید به آن تاکید شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، از تاسیس این صندوق زمان زیادی نمی‌گذرد اما با حدود ۱۵ میلیون مشتری و ۵۰۰ شعبه در ۳۰۰ شهر، تبدیل به الگویی برای دیگر بانک‌ها شده است گفت: ادبیات بانک مهر با ادبیات دیگر بانکها متفاوت است، بانک مهر نهادی انقلابی و اسلامی است و از این حیث، مرزها را تغییر داده و از کلیشه‌های غیر اسلامی عبور کرده و فراگیر شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است که از شاخص‌ها و امتیازات مهم آن می‌باشد.

وی با تشکر از مدیریت قرض‌الحسنه بانک مهر گفت: بانک مهر در تسهیلات اشتغال سال گذشته جذب بسیار بالایی داشته و امسال نیز با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان تاکنون موفق بوده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: با عنایت امام زمان (عج الله) و شهدا مشترکا با دغدغه های امام زمانی بتوانیم در جهت خدمت به محرومان و حفظ کرامت آنان قدم‌های مهمی برداریم.

در این دیدار مراد‌نژاد مدیر شعب قرص‌الحسنه بانک مهر نیز اظهار داشت: وقتی به خانواده‌های امداد خدمت می‌دهیم باعث آرامش روح و روان ما می‌شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار