رئیس کمیته امداد ناحیه یک ساری گفت: ۴۵ شورای زکات در روستاهای منطقه یک ساری فعالیت می‌کنند و در ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ این شهرستان به مبلغ ۲۲،۰۳۰،۱۶۰،۰۰۰ ریال زکات جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 05 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، غلامرضا پارساراد اظهار داشت: زکات موجب کاهش شکاف بین فقیر و غنی می‌شود و با پرداخت زکات می‌توان به محرومان جامعه خدمت‌رسانی کرد.

 

جمع‌آوری بیش از بیست و دو میلیارد ریال با فعالیت ۴۵ شورای زکات در روستاهای شهرستان ساری در چهار ماهه نخست امسال  

وی با اشاره به فعالیت ۴۵ شورای زکات در روستاهای منطقه یک ساری زکات جمع‌آوری شده در ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ این شهرستان به مبلغ ۲۲،۰۳۰،۱۶۰،۰۰۰ ریال اعلام کرد و افزود: زکات جمع‌آوری شده صرف تامین جهیزیه، درمان، مسکن و معیشت در بین مددجویان کمیته امداد شهرستان شده است.

رئیس کمیته امداد ناحیه یک ساری بیان داشت: مبالغ پرداختی از بابت زکات کشاورزان برای رفع نیازهای محرومان و نیازمندان و همچنین اجرای پروژهای عمرانی روستا در همان منطقه هزینه می‌شود.

پارساراد تصریح کرد: این مهم نسبت به تحقق برنامه‌های پیش بینی شده بصورت چشمگیری رشد داشته است.

وی ضمن قدردانی از خَیِّرین و مُوَدّیانِ زکات عنوان کرد: ترویج و تبلیغ زکات سبب ریشه‌کنی فقر و محرومیت در جامعه می‌شود.

رئیس کمیته امداد ناحیه یک ساری با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی زکات وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود ادامه داد: مردم در هر جایگاهی که هستند باید برای احیای این فریضه الهی تلاش و تبلیغ کنند.

پارساراد با تقدیر از همراهی خَیِّران و شوراهای زکات گفت: ۶۰۴۴خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌باشند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار