جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه اربعین پیشران توسعه استان ایلام است، گفت: بایستی نگاه دولت به استان، اربعین و گذرگاه مرزی مهران یک نگاه ویژه باشد.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 05 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار قدرت الله کریمیان  در نشست شورای اداری استان ایلام، اظهار کرد: مردم استان با حضور ریاست جمهوری در ایلام به طور قطع استقبال بسیار خوبی از وی انجام خواهند داد، مردم گلایه مندی هایی دارند ولی اثبات کردند پای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

وی ابراز کرد: مطالبات و خواسته های مسولان و مردم در خصوص طرح های استان باید راهبردی باشد که تاثیر آن را تا ۱۵ سال آینده در ایلام ببینیم و در راستای نیازمندی های امروز و آینده استان باشد.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه اربعین حسینی پیشران توسعه استان است، گفت: طرحهایی که در حوزه اربعین در استان انجام می شود در راستای توسعه استان است و بخشی از توسعه کشور با نگاه به گذرگاه اربعین باشد.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه باید نگاه دولت به استان، اربعین و گذرگاه مهران یک نگاه ویژه باشد، یادآور شد: از سرمایه گذاری در حوزه اربعین باید حمایت شود البته اقدامات خیلی خوبی در حوزه اربعین در استان انجام گرفته و چندین دولت های قبل در حوزه اربعین در این دولت در استان کار شده است.

وی گفت: راه اربعین و زیرساخت های آن زمینه ساز توسعه استان و نیازمند توجه ویژه است و امیدواریم در اجرای این طرح ها و زیرساخت ها تسریع داده شود.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به اینکه استان از نظر منابع خدادادی استانی غنی است، افزود: در حوزه گردشگری و کشاورزی استان ایلام حرف های زیادی برای گفتن دارد که باید در این زمینه با نگاه به آینده کار شود.

وی تصریح کرد: انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به استان با توجه به میزان تولیدات نفت و گاز در ایلام یک کار درخور و شایسته بود، گفت: ایجاد دانشگاه نفت که می تواند پرورش دهنده توان علمی در این حوزه باشد که در حوزه نفت و گاز نقش آفرینی کند.

سردار کریمیان با بیان اینکه امنیت در مرزهای استان با توجه به ۴۳۵ کیلومتر مرز ایلام با کشور عراق پایدار است، خاطرنشان کرد: زیرساخت های مرزی در این استان باید مورد توجه قرار گیرد و امری راهبردی است، توسعه فرودگاه ایلام، رفع فرسودگی شبکه آب و فاصلاب، توجه به کاشت گونه های مقاوم درختی در استان از دیگر مواردی است که باید مورد توجه مسوولان در راستای ترسیم آینده بر مبنای امروز قرار گیرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار