افزایش ۴۰۰ مگاواتی مصرف برق در گیلان
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از افزایش ۴۰۰ مگاواتی مصرف برق در استان گیلان خبر داد و گفت: شهروندان در شبانه‌روز گذشته ۴۰۰ مگاوات برق بیشتر نسبت به روزهای گذشته مصرف کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 04 August 2023

به گزارش تابناک گیلان محمد تقی مهدی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش مصرف برق با توجه به گرمای بی سابقه هوا در گیلان اظهار کرد:با موج شدید گرما در کشور و استان با افزایش شدید مصرف مواجه شده‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت مصرف برق در کشور و ورود خیل عظیم گردشگران و مسافران به استان گیلان، گفت: در ماه گذشته میزان مصرف برق در برخی روزها روند افزایشی قابل توجهی داشت و حتی رکورد مصرف ۷۲ هزار و ۷۲۵ مگاوات نیز برای اولین بار در تاریخ صنعت برق کشور ثبت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه خاموشی نوبتی برای مشترکین خانگی اعمال نشده، افزود: تاکنون هیچ‌گونه چالشی در حوزه تأمین برق در گیلان به‌ویژه در بخش مشترکین خانگی نداشتیم
مهدی‌زاده از افزایش ۴۰۰ مگاواتی مصرف برق در استان گیلان خبر داد و افزود: شهروندان در شبانه‌روز گذشته ۴۰۰ مگاوات برق بیشتر نسبت به روزهای گذشته مصرف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو برای جذب افزایش همکاری مشترکان خانگی سیاست تشویق همه مشترکان اعم از پرمصرف‌ها را هم در دستور کار خود قرار داده، بیان کرد: امسال پاداش صرفه جویی به همه مشترکانی که میزان مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش بدهند تعلق خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار