نماینده مردم ایلام در مجلس؛
نماینده مردم ایلام در مجلس اظهار داشت : وزارت نفت احداث مرکز رادیوتراپی در استان ایلام را با هزینه ۲۵۰ میلیارد تومان تقبل نموده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵ 04 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سارا فلاحی بیان داشت : نیاز بیماران کلیوی به دستگاه‌های دیالیز یکی از مشکلات و چالش‌هایی است که در استان با آن مواجه هستیم. اگرچه در این حوزه با استان کمک‌هایی شده اما کفاف نیاز بیماران را نمی‌دهد و در اکثر بیمارستان‌های استان، مناسب با بیماران دستگاه‌های دیالیز وجود ندارد و بیماران مجبورند که ساعت‌ها در صف دیالیز قرار بگیرند.

وی گفت :  احداث همراه‌سرا در راستای رفاه همراهان بیمار و امنیت خاطر آنان، یکی از نیازهایی است که امیدواریم محقق شود.

فلاحی ادامه داد : استان‌های دیگر مانند ایلام که دارای ذخایر نفتی و گازی هستند، بیش از ۱۷ هزار میلیارد در حوزه مسئولیت اجتماعی دریافت کرده‌اند اما متاسفانه در این عرصه به استان ما توجه جدی نشده و اکنون در این زمینه شاهد اتفاقات خوشایندی هستیم.

وی افزود : از سوی وزیر بهداشت نسبت به تجهیز بیمارستان رازی مساعدت‌هایی انجام گرفته اما ظرفیت دولت به تنهایی نمی‌تواند چالش‌ها و مشکلات این بیمارستان را رفع کند و نیاز است که در حوزه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و مجمع خیرین سلامت کشور در این مسئله در کنار دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت باشند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار