رئیس ستاد آزمون‌های سراسری استان قزوین از شرکت ۱۸۸۸ نفر از متقاضیان در آزمون وکلای دادگستری قزوین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ 04 August 2023

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدعلی قاسم‌زاده، رئیس ستاد آزمون‌های سراسری استان قزوین و نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری به همراه نقی سیاهکالی‌مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش و زینالی خسرقی، رئیس دانشگاه آزاد استان قزوین امروز از محل برگزاری آزمون استخدام دبیر آموزش و پرورش در دانشگاه آزاد اسلامی شعبه باراجین قزوین بازدید کرد.

سیدعلی قاسم‌زاده در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۳ هزار و ۸۲۱ داوطلب دبیری آموزش و پرورش امروز در این آزمون شرکت کردند و فردا (جمعه) صبح هم که منحصر به ناحیه شهری قزوین است، شرکت می‌کنند.

رئیس ستاد آزمون‌های سراسری استان قزوین اضافه کرد: با وجود تعطیلی ۲ روزه که اعلام شد، با تدابیر و نامه رئیس سازمان سنجش به استانداران و رؤسای ستاد‌های استانی آزمون‌های سراسری قرار شد که آزمون‌ها سروقت خودش برگزار شود. نتایج آزمون با دقت کافی بررسی خواهد شد و از درگاه رسمی سازمان سنجش اعلام می‌شود.

وی درباره سهمیه جذب معلمان در این آزمون تصریح کرد: این سهمیه بر اساس اعلام نیاز آموزش و پرورش استان قزوین اعلام می‌شود و ما مکلف به برگزاری آزمون داوطلبان هستیم و از زمانی که ستاد استانی را شکل دادیم، شاهد کاهش تقلب در آزمون‌ها هستیم و کمترین تقلب را در سطوح استانی شاهد بودیم.

سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه پیشتر یک مرحله آزمون پذیرش معلمان ابتدایی را برگزار کردیم، گفت: در این آزمون ۳۲۶ نفر معلم جذب آموزش و پرورش شدند. امروز هم شاهد برگزاری آزمون بدوی هستیم که بعد از اعلام نتایج ۳۲۷ نفر معلم جذب دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها شده و به‌کارگیری می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر سیاست آموزش و پرورش جذب معلم از مبادی دانشگاه فرهنگیان (تربیت معلم) و همین آزمون‌های استخدامی است و امروز هم آزمون با انضباط خاصی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: بعد از اعلام نتایج ۳ برابر سهمیه یاد شده یعنی ۹۸۱ نفر به گزینش معرفی می‌شوند و بعد از گزینش ۳۲۷ نفر در دوره آمادگی شرکت می‌کنند و در مهرماه از این معلمان در کلاس درس استفاده می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار