رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت جهادکشاورزی درخصوص میزان جوجه‌ریزی استان‌های کشور، قزوین در رتبه دوم قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 02 August 2023

به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا، محمدحسین عطایی صبح امروز ۱۱ مرداد در نشست وبینار قرارگاه امنیت غذایی کشور، اظهار کرد: استان قزوین توانسته در ۲ هفته گذشته ۱۲ درصد بیشتر از برنامه ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی جوجه‌ریزی داشته باشد و براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت جهادکشاورزی درخصوص میزان جوجه‌ریزی استان‌های کشور، قزوین در رتبه دوم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: رسیدن به این رتبه و موفقیت استان در تولید مرغ، حاصل تعامل و همکاری متقابل بین اتحادیه و بدنه مدیریتی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین به برخی موانع و مشکلات تولید نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت خرید و حمل نهاده به استان قزوین به معاونت‌های سازمان جهاد کشاورزی مأموریت دادیم تا با جدیت پیگیر این موضوع باشند.

وی تأکید کرد: یکی از نکات مهم در حفظ و ثبات تولید ایجاد تعادل در بازار مصرف‌کنندگان است که معاونت بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان باید نسبت به ارسال مرغ زنده برای استان‌های معین کشور، کنترل و مدیریت عرضه و تقاضا را لحاظ کند.

بنابر اعلام وابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین، عطایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکلی از نظر کمبود مرغ به عنوان یک کالای پر مصرف در سبد غذایی خانوار وجود ندارد که استمرار این مهم نیازمند نظارت و بازرسی بیشتر در بازار است.

برچسب ها: قزوین ، جوجه ، طیور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار