مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ١۴ هزار و ٢۶٠ پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ 01 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بختیاری به نقل از ایسنا، جاسم محمدی فارسانی در گفت و گویی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تعداد غذا با هزینه یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان در ١٩ آشپزخانه اطعام حسینی تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین طی این مدت بیش از ٢۴٠٠ بسته مواد غذایی با هزینه بیش از ٢٨٠ میلیون تومان با مشارکت مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و کمک‌های مردمی تهیه و میان نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه پویش اطعام و احسان حسینی در راستای تأمین نیاز‌های معیشتی خانواده‌های نیازمند در قالب پخت و توزیع غذای گرم و تهیه بسته‌های مواد غذایی در حال اجرا است، اضافه کرد: پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمدی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش اضافه کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*  و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

به گفته وی، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار