در یک ماه گذشته ۴۰۰ سرقت سنگین در استان اصفهان کشف و حدود ۱۰۰ نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹ 23 July 2023

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه چندین باند سارقان خطرناک و سارقان به عنف در این مدت دستگیر شدند، گفت: در یک فقره پرونده ۷۲۵ میلیون ریال وجوه مال باخته که سارق تلفنی آن را سرقت کرده بود، به مال باخته بازگردانده شد.

سردار علینقیان به انهدام ۲۳ باند سرقت و دستگیری دو هزار و ۱۵۸ سارق خُرد طی یک ماه گذشته اشاره کرد و افزود: ۱۰۹ میلیارد تومان وجه کشف شده پلیس از سارقان خرد در این مدت بوده است.

سردار علینقیان با اشاره به تردد ۱۷۲ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۴۸۹ تردد خودرو در جاده‌های استان اصفهان در چهار ماهه امسال گفت: در مقایسه با مدت مشابه پارسال، این میزان ۲۴ درصدی افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان علت نیمی از تصادف در جاده‌های این استان را بی توجهی راننده به جلو ناشی از خواب آلودگی یا ناهمواری جاده اعلام کرد.

سرارعلینقیان افزود: ۴۰۰ دستگاه خودرو در حال تردد با سرعت بیش از ۱۳۰ کیلومتر، طی یک هفته گذشته در جاده‌های استان اصفهان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در خصوص آمار مواد مخدر، در این مدت،۱۲۰ قاچاقچی با افزایش ۱۳ درصدی همچنین ۲۲۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در اجرای هزار و ۴۴ مرحله طرح مبارزه با مواد مخدر در محله‌های اصفهان، از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۴۰۶ معتاد متهاجر دستگیر (افزایش ۲۰ درصدی) و افزایش ۵۱ درصدی شناسایی و دستگیری خرده فروشان را در مقایسه با مدت مشابه پارسال داشته ایم.

سردار علینقیان گفت: در طرح مبارزه با مواد مخدر در استان اصفهان، هزار و ۳۰۰ منزل و مغازه از ابتدای سال تاکنون مهرو موم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار