سرهنگ حسین زاده با اشاره به اظهار رضایت مندی شهروندان و مسئولین شهرستان از اجرای این طرح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه امنیتی، فروش و مصرف مواد مخدر، سرقت، جرائم و ناهنجاریهای اجتماعی را ازطریق مرکز فوریت های پلیسی110با ما در میان بگذارند
کد خبر: ۱۱۱۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۳ 21 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 29/04/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
کشف 3 میلیاردی اموال مسروقه در ساری
سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف 3 میلیارد ریال اموال مسروقه در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان های در حال ساخت شهر ساری و حومه موضوع با جدیت و تلاش شبانه روزی بصورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که سرقت ها در مکان های مختلف و همچنین از ساختمان های فاقد دوربین و نگهبان انجام شده است، افزود: ماموران پایگاه آگاهی ساریپس از اقدامات فنی و پلیسی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع محترم قضائي و در یک اقدام ضربتی نامبرده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه در بررسي هاي تکميلي سارق اموال مسروقه شناسایی و از محل اختفای وی، یک موتورسیکلت، یک عدد تلویزیو 40 اینج ال ای دی، یک دستگاه کولر پنجره ، یک دستگاه ام دی اف بر، 3 عدد دریل برقی، 2 عدد سنگ فرز، 2 دستگاه سیستم صوتی خانگی ،  جعبه آچار و ... کشف شد.
وی تصریح کرد: متهم در بازجویی انجام شده به جرم خود مبني بر خريد و فروش اموال مسروقه اعتراف کرد که ارزش اموال مکشوفه طی نظر کارشناسان 3 میلیارد ریال برآورد شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ حسن زاده در پایان از شهروندان خواست تا در ساختمان های در حال ساخت خود از نگهبان استفاده کنند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
------------------------------
اجراي طرح امنيت محله محور در شهرستان محمودآباد
سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگيري 19 نفر در اجراي طرح امنيت محله محور آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمود حسین زاده" در تشریج این خبرگفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در قالب طرح امنيت محله محور توسط تابعه انتظامی در سطح شهر و روستا های محمودآباد به اجرا در آمد.
وي افزود: در اجراي اين طرح ماموران این فرماندهی موفق به دستگیری 5 سارق حرفه ای، 13 مجلوب فراری، یک کیلو و نیم مواد مخدر، دو قبضه اسلحه شکاری و توقیف 4 دستگاه خودرو شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ادامه داد: طرح امنيت محله محور با هدف برقراري امنيت پايدار در مناطق جرم خيز و با همکاري مردم محلات با پليس به صورت مستمر در طول سال اجرا مي شود.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به اظهار رضایت مندی شهروندان و مسئولین شهرستان از اجرای این طرح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه امنیتی، فروش و مصرف مواد مخدر، سرقت، جرائم و ناهنجاریهای اجتماعی را ازطریق مرکز فوریت های پلیسی110با ما در میان بگذارند.
------------------------------
کشف سرقت اماکن خصوصی در سوادکوه
سرهنگ اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان سوادکوه ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 2 نفر از سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
سرهنگ اکبری، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی ها به 4 فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی سوادکوه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
------------------------------
اجراي طرح جامع امنيت محله محور در شهرستان میاندورود
سرهنگ راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگيري 33 نفر در اجراي طرح جامع امنيت محله محور آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مجتبی راست خدیو" در تشریج این خبرگفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در قالب طرح امنيت محله محور توسط تابعه انتظامی در سطح شهر و روستا های میاندورود به اجرا در آمد.
وي افزود: در اجراي اين طرح ماموران این فرماندهی موفق به دستگیری 8 سارق حرفه ای سابقه دار و کشف اموال مسروقه، 3 معتاد متجاهر، دستگیری 3  قاچاقچی به همراه سه کیلو و پانصدگرم انواع مواد مخدر،14 مجلوب فراری، 12 هزار شاخه چلم جنگلی غیرمجاز و توقیف 2 دستگاه خودرو شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود ادامه داد: طرح امنيت محله محور با هدف برقراري امنيت پايدار در مناطق جرم خيز و با همکاري مردم محلات با پليس به صورت مستمر در طول سال اجرا مي شود.
سرهنگ راست خدیو با اشاره به اظهار رضایت مندی شهروندان و مسئولین شهرستان از اجرای این طرح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه امنیتی، فروش و مصرف مواد مخدر، سرقت، جرائم و ناهنجاری های اجتماعی را از طریق مرکز فوریت های پلیسی110 با ما در میان بگذارند. 

 

 

خبر: سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار