کد خبر: ۱۱۱۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳ 16 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، در حضور آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه مازندران مراسم تکریم خانواده و وابستگان نیروهای مسلح ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ برگزار شد. 

سخنان نماینده ولی فقیه مازندران در مراسم تکربم خانواده های نیروهای مسلح  

 بر اساس این گزارش ، آیت الله محمدی لائینی اظهار داشت:

خانواده و نیروهای مسلح کلید موفقیت در مقابل فتنه‌ها هستند

 کلید بهشت زیر پای مادران است، حفظ و مدیریت خانواده انسان را به بهشت می‌رساند، امروز بخش عظیمی از فتنه‌ها متوجه کانون خانواده است زن را که موجودی با فضیلت و باکرامت است را ابزاری برای بسیاری از هنجارشکنی‌ها و مبارزه با ارزش‌های دینی ما قرار می‌دهند.

دشمن می‌خواهد جایگاه زن و مادر را متزلزل کرده و ویران کند، بهشت را می‌خواهند تبدیل به جهنم کنند، متاسفانه برخی از غافلان و خائنان همین فرهنگ را برای مردم تبلیغ و ترویج می‌کنند.

مجاهدان راه خدا و نیروهای مسلح میتوان بهشت بیافرینند یعنی کسانی که خطر را از این ملت حفظ کردند، بهشت زیر سایه مجاهدان است.

دشمن تجزیه ایران، به خاک و خون کشیدن ملت و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را در برنامه جدی داشته و دارد، علت اینکه تا به امروز ایران تجزیه نشد به برکت رهبری بیدار و نیروهای مسلح است.

دشمنان و منافقان داخلی با یک دروغ فتنه‌های بزرگی همچون فتنه ۸۸ را به راه انداختند، آن‌ها تقلب را رمز یک شورش قرار دادند، جان کری به صراحت گفت جنگ با عراق براساس یک دروغ بود اما جنایت نبود، همه چیز دست خودشان است، خبرگزاری، رسانه و ... در داخل هم قلم به‌دستان مزدور آنطور که آنها می‌خواهند قلم می‌زنند.

در مقابل فتنه بی حجابی و کشف حجاب که یک توطئه بزرگ است دو قدرت خانواده و نیروهای مسلح را نباید فراموش کنیم، روحیه دوران دفاع مقدس را از یاد نبرید،

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار