رئیس اداره بهره وری اقتصادی اوقاف قزوین:
رئیس اداره بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: به منظور توسعه، نوسازی و بازسازی اماکن مقدس، ۳۰ طرح عمرانی در بقاع متبرکه استان در حال اجراست.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 14 October 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، حسن تقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه های عمرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، از افتتاح درمانگاه خیریه غازان ابن ارغوان در هفته وقف خبر داد.

وی افزود: درمانگاه خیریه غازان ابن ارغوان در شهر بیدستان با یک هزار و ۵۳۶ مترمربع زیربنا از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

احداث اولین درمانگاه همودیالیز کشور در الوند

رئیس اداره بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهارداشت: نخستین درمانگاه همودیالیز کشور در شهر الوند از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی بیان کرد: هزینه ساخت این درمانگاه از محل موقوفه محمد حسین خزانه تامین می شود و برای ساخت و تجهیز این درمانگاه دو میلیارد تومان پیش بینی شده که تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن هزینه شده است.

نقی پور یادآورشد: ۸۰۰ میلیون تومان نیز برای تجهیزات پزشکی این درمانگاه پیش بینی شده است که در صورت تامین نسبت به تکمیل طرح اقدام خواهد شد.

۲۱ هزار متر مربع فعالیت عمرانی در بقاع متبرکه استان

وی افزود: به منظور نوسازی و زیباسازی اماکن مقدس برای استفاده مطلوب زائران اجرای عملیات عمرانی در این اماکن با جدیت پیگیری می شود و تاکنون فعالیتهای خوبی در این بخش انجام شده است.

رئیس اداره بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: ۲۱ هزار مترمربع فعالیت عمرانی در بقاع متبرک در حال اجراست.

وی بیان کرد: یک پروژه عمرانی واحد تجاری مسکونی در خیابان مولوی قزوین از محل موقوفه آقاسید عباس ابوترابی در یک هزار و ۱۵۰ مترمربع در حال احداث است که در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار