استاندار خوزستان گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه داد جریانات سیاسی، اداری یا افراد، سازمان همیاری شهرداری‌ها را به حیاط خلوت خود تبدیل کنند.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ 15 July 2023

علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های خوزستان اظهار کرد: توقعی که از سازمان همیاری شهرداری‌ها داریم در وهله اول از نیروها و مدیران آن است که با انگیزه، فعال، پویا و متخصص در انجام اهداف سازمانی باشند.

استاندار خوزستان ادامه داد: قانونگذار برای اینکه به درآمدهای شهرداری‌ها رقمی اضافه و مشکلات آنها را حل کند و اینکه درگیر فساد و مافیا نشوند، این تشکیلات را پیش بینی کرد است.

وی افزود: اگر نیرویی در سازمان کارآمد نیست زمینه آموزش او باید فراهم شود. نیرویی که فاقد شاخص‌های لازم باشد، نمی‌تواند کمکی به پیشبرد اهداف این سازمان کند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: نیروهای متخصص و پویا هستند که می‌توانند مشارکت شهرداری‌ها و شرکت‌های مختلف را در اجرای پروژه‌ها جلب کنند.

حسینی محراب اظهار کرد: محوریت کارها باید مبتنی بر قانون و در کنار آن در نظر گرفتن منافع سازمانی، تشکیلاتی و منافع سهامداران و خود پرسنل باشد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: به هیچ عنوان نباید اجازه داد جریانات سیاسی، اداری یا افراد، سازمان همیاری شهرداری‌ها را به حیاط خلوت خود تبدیل کنند.

در این نشست از تلاش‌های «علیرضا فرهمندپور» سرپرست سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان تقدیر و «بهروز نهاوندی» به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان معارفه شد.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار