تا مهرماه ۲۴۰ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه خیرساز تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 14 July 2023

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل اموزش و پرورش استان در این مراسم با بیان اینکه کلانشهر اصفهان در مرکز استان بیشترین نیاز به ساخت مدرسه دارد، گفت: مهاجرت و فرسوده شدن مدارس قدیمی در نواحی ۴ و ۵ موجب شده تا اصفهان مخصوصا در مناطق شمالی شهر با تراکم دانش آموزی، مدارس دو نوبته و کمبود مدرسه مواجه شود.

مجید نسیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم با اشاره به اینکه تا مهرماه امسال ۲۴۰ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه خیرساز در استان تحویل آموزش و پرورش می‌شود، گفت: برای ساخت این مدارس حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که نیمی از ان را خیران استان تعهد کرده اند.فریدالدین عبدیزدان مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان هم با اشاره به اینکه این مجمع در طول فعالیت ۲۴ ساله خود ۸ هزار و ۶۰۰ کلاس درس در قالب هزار و ۶۰۰ مدرسه تحویل آموزش و پرورش داده، گفت: در حال حاضر ۴۰۰ مدرسه در حال ساخت است، اما به دلیل تامین نشدن سهم دولت کار به کندی پیش می‌رود.

در این مراسم از کتاب ستارگان نیک اندیش رونمایی شد؛ در این کتاب زندگی نامه، انگیزه کار خیر و مشخصات مدارس ساخته شده از طرف ۷۰ خیر مدرسه ساز در ناحیه ۴ آموزش و پرورش اصفهان سخن به میان آمده است.

در پایان جشن ستارگان نیک اندیش از همه‌ی خیران مدرسه ساز در ناحیه ۴ آموزش پرورش اصفهان قدردانی شد.
ناحیه ۴ آموزش و پرورش اصفهان در منطقه‌ای محروم واقع و دارای ۹۰ هزار دانش آموز است که ۱۴ مدرسه در این ناحیه به دلیل پدیده فرونشست باید تخلیه شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار