رئیس کمیته امداد شهرستان سیمرغ گفت: خدمات فرهنگی به ۱۶۴ دانش‌آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سیمرغ در سه ماهه سال جاری ارائه شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ 11 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، مهدی دامادی با اشاره به اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید آموزش و ارتباط مستمر و هدفمند تربیتی با مددجویان داشته باشیم اظهار داشت: در مدت سه ماهه اول سال جاری تعداد ۹۴نفر از کلاسهای آموزشی و خدمات مشاوره گروهی و انفرادی این نهاد برخوردار شدند.

 

ارائه خدمات فرهنگی به ۱۶۴ دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت در شهرستان سیمرغ  

وی با بیان اینکه، خدمات فرهنگی به ۱۶۴ دانش‌آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی ارایه می‌شود گفت: بر این اساس ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی با مشارکت بانک‌های عامل جهت برطرف شدن نیازهای ضروری دانشجویان و خانواده‌های دارای دانش‌آموز پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیمرغ بیان کرد: اجرای طرح کشوری ۳۱۳ در شهرستان، طرح یاس، ثبت‌نام رایگان فرزندان مددجویان در مدارس غیر انتفاعی (مدارس همدل) و جلسات اندیشه‌ورزی از دیگر خدمات حوزه فرهنگی این نهاد است.

دامادی یادآور شد: بیکاری، افت تحصیلی، و اختلافات خانوادگی از معضلات و مسائل اجتماعی شناسایی‌ شده در بین خانواده‌های محروم هستند که مقابله با آنها در طرح ۳۱۳ با همکاری روحانیون شهرستان دنبال می‌شود.

وی افزود: سایر برنامه‌های فرهنگی صرفا با هدف کاهش فقر فرهنگی، افزایش آگاهی، خدمات روانشناسی مشاوره فردی تحصیلی خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

خاطرنشان می شود: ۷۶۸خانوار در شهرستان سیمرغ تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار