معاون شهردار یاسبرین:
معاون شهردار یاسبرین با بیان اینکه آمادگی بسیار بالایی برای تعامل یاسبرین با یزد وجود دارد، گفت: از امروز آماده تعامل تجاری با یزد در حوزه کاشی و سرامیک هستیم.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 10 July 2023

«بلا بالوگ» عصر امروز در نشست مشترک هیئت اعزامی یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان با اعضای اتاق بازرگانی استان یزد به عنوان معاون شهردار یاسبرین، مسئولیت مرتبط با همکاری‌های مالی و اقتصادی با من است و این آمادگی را برای تعامل بیشتر داریم.
معاون شهردار یاسبرین مجارستان خاطرنشان کرد: شرکت‌های تجاری منطقه ما، یک سوم درآمد خودشان را به ما می‌دهند و ما می‌توانیم به وسیله این درآمد، کارهای عمرانی شهر را انجام دهیم.
وی افزود: به دلیل همین، می‌توانم اطلاعات دقیقی کسب کنم که چه شرکت‌هایی در چه زمینه‌هایی فعالیت دارند و این ظرفیت‌ها را می‌توانیم با ظرفیت‌های یزد پیوند دهیم.
بالوگ با بیان اینکه همانگونه که می‌دانید پول پایه بحث اقتصاد در هر کشوری است و یک ضرب المثل مجاری می‌گوید پول جهان را تغییر می‌دهد، تصریح کرد: کسی که بخواهد پول هزینه کند باید فکر را هم در کنار آن داشته باشد که این تغییر را به خوبی ایجاد کند.
وی گفت: چیزی که من به خوبی فهمیدم این است که پول و همکاری دو موضوع ارتباطی است و ما باید به دنبال نقاطی باشیم که منافع اشتراکی برای ما به وجود می‌آورد.
معاون شهردار یاسبرین مجارستان خاطرنشان کرد: در کار مشترک باید اعتماد وجود داشته باشد و به همین دلیل حضور چنین جمع‌هایی زمینه ساز اعتماد و ادامه پیدا کردن راه تعامل مشترک است.
وی گفت: خوشبختانه پیش از ظهر بازدید از پارک علم و فناوری یزد داشتیم و در این بازدید خیلی چیزها برای ما روشن شد و امیدواری بیشتری پیدا کردیم که بتوانیم کارهای بیشتری را انجام دهیم.
بالوگ تصریح کرد: ما در پارک فناوری متوجه شدیم که یزد گذشته خودش را حفظ کرده و الان در حال قرار گرفته و می‌داند که برای آینده خود چه اقدامی می‌خواهد انجام دهد.
معاون شهردار یاسبرین مجارستان ادامه داد: شرایطی که می‌تواند استارت کار مشترک را بزند وجود دارد و در این حوزه بحث آموزش و توریسم از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه در منطقه ما بحث صنعت بسیار فعال است و به صورت قوی مشغول به کار هستند، گفت: هدف و مسئولیت من این است که دقیقا آن چیزی که طرف ایرانی علاقه مند هست را به صورت کتبی دریافت کنیم و پیگیر آن باشیم.
بالوگ با بیان اینکه یاسبرین در بحث مواد اولیه صنایع می‌تواند با یزد همکاری و همراهی بسیار خوبی داشته باشد، گفت: در رابطه با کاشی و سرامیک هم بسیار خوشحال هستیم که چنین ظرفیت بزرگی در یزد وجود دارد و از همین الان می‌توانیم روی تعامل یزد و یاسبرین در این حوزه فعالیت داشته باشیم.
معاون شهردار یاسبرین مجارستان تصریح کرد: در رابطه با سنگ هم اشاره شد که یزد ظرفیت زیادی وجود دارد و لازمه تعامل در این حوزه آن است که ما بتوانیم به بررسی تخصصی روی آن بپردازیم.
وی گفت: محصولات کشاورزی هم یکی دیگر از موضوعاتی است که به آن در این جلسه اشاره شد و ما می‌توانیم روی این موضوع و فرآورده‌های مرتبط با آن کار کنیم.
بالوگ خاطرنشان کرد: ما این آمادگی را داریم که این ارتباط را بین یزد و طرف‌های مجاری برقرار کنیم تا بتوانیم در این حوزه هم به تعامل با یکدیگر بپردازیم.
معاون شهردار یاسبرین مجارستان با اشاره به اینکه در رابطه با شیرین کردن آب هم ما می‌توانیم نقطه همکاری خوبی با یزد داشته باشیم تصریح کرد: ما به تحقیقات جوی هم اعتقاد و توانمندی زیادی داریم و نظرمان این است که در این حوزه هم می‌توانیم همکاری خوبی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: همانطوری که شرایط نشان می‌دهد انسان به دنبال آسایش و آرامش بیشتر است و به عنوان مثال در زمینه‌های اقتصاد ما می‌توانیم در آینده نظرات کارشناسی خود را اعلام کنیم و تعامل داشته باشیم.
بالوگ خاطرنشان کرد: همانطوری که در رابطه با سرمایه‌گذاری مشترک اشاره شد، اگر پول و اعتماد نباشد، نمی‌توان کاری انجام داد و باید در این حوزه هم دقت داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار