مدیرکل بهزیستی کرمانشاه:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته ١٨ هزار نفر در استان کرمانشاه در کارگاه‌های مهارت زندگی شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 10 July 2023

بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی توسط سازمان بهزیستی از سال ١٣٧٨ اجرا می‌شود.

وی افزود: کنترل خشم یکی از مهارت‌های اصلی تایید شده ذیل مهارت‌های زندگی است که کارگاه‌های آن در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های کنترل خشم یکی از برنامه‌های روتین بهزیستی برای جامعه هدف است.

وی گفت: این آموزش از طریق مراکز غیردولتی مشاوره و خدمات روانشناسی که از بهزیستی مجوز گرفتند به افراد جامعه به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: سال گذشته در استان کرمانشاه ١٨ هزار نفر در کارگاه‌های آموزش زندگی خانواده و پیش از ازدواج خدمات دریافت کردند که حدود ٢٠ درصد از این افراد در کارگاه‌های کنترل خشم شرکت کردند.

وی گفت: برگزاری این کارگاه‌ها از مردادماه ٱغاز و تا پایان سال ادامه دارد و در طول سال ٣٠٠ الی ۴٠٠ کارگاه در سراسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

امسال هم قطعا کارگاه‌ها برگزار می‌شود آغاز آن از اول مرداد خواهد بود و از طریق سایت بهزیستی هم آن مراکزی که قرار است کارگاه‌ها به صورت رایگان برگزار شود به اطلاع عموم رسانده می‌شود

وی به برگزاری «باشگاه مهارت زندگی» هم اشاره کرد و گفت: این باشگاه در مراکز غیردولتی دارای مجوز از سازمان بهزیستی برگزار می‌شود و به افراد در زمینه مهارت‌های زندگی آموزش می‌دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار