فرماندار لنگرود عنوان کرد
فرماندار لنگرود، ۱۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان را زیر کشت هندوانه دانست و گفت: ارزش اقتصادی هندوانه کاری در شهرستان لنگرود حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ 09 July 2023

درآمد ۲۰۰ میلیارد تومانی کشاورزان لنگرودی در حوزه هندوانه کاریدرآمد ۲۰۰ میلیارد تومانی کشاورزان لنگرودی در حوزه هندوانه کاریدرآمد ۲۰۰ میلیارد تومانی کشاورزان لنگرودی در حوزه هندوانه کاریدرآمد ۲۰۰ میلیارد تومانی کشاورزان لنگرودی در حوزه هندوانه کاریدرآمد ۲۰۰ میلیارد تومانی کشاورزان لنگرودی در حوزه هندوانه کاریدرآمد ۲۰۰ میلیارد تومانی کشاورزان لنگرودی در حوزه هندوانه کاریدرآمد ۲۰۰ میلیارد تومانی کشاورزان لنگرودی در حوزه هندوانه کاری

به گزارش تابناک گیلان محمدرضا جلالی در حاشیه آغاز برداشت محصول هندوانه در شهرستان لنگرود، به خبرنگارتابناک گیلان اظهار کرد: با تلاش کشاورزان هندوانه کار چاف و چمخاله، شاهد برداشت این محصول ارزشمند و پر طرفدار هستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مانند سال های گذشته محصول خوبی برداشت خواهد شد، تصریح کرد: شهرستان لنگرود ۳۰ درصد محصول هندوانه استان را تامین می کند.

فرماندار لنگرود ۱۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان را زیر کشت هندوانه دانست و بیان کرد: ۸۵۰ کشاورز هندوانه کار داریم که از اواسط فروردین ماه زراعت خود را آغاز کرده اند و به طور متوسط ۲۲ تا ۳۱ تن در هکتار تولید می کنند.

جلالی، ارزش اقتصادی هندوانه کاری در شهرستان لنگرود را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان دانست و متذکر شد: امیدواریم زمینه لازم جهت صادرات محصول هندوانه چاف و چمخاله فراهم شود و کشاورزان درآمد خوبی را به دست بیاورند.

وی با تاکید بر لزوم کشت محصولات سازگار با محیط زیست منطقه، خاطرنشان کرد: کشاورزان جهت مبارزه با آفات و بیماری ها حتما از مشاوره کارشناسان حوزه جهاد کشاورزان بهره بگیرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار