تابناک هرمزگان- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق و پاکسازی مناطق آلوده وکشف 29 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان خمیر خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ 04 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// سردار"علی اکبر جاویدان "در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: طرح ضربتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان خمیر اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح یک دستگاه خودروی خارجی، دو دستگاه بونکر گاز مایع، 6دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت شناسایی و توقیف ، ۳۳هزار لیتر گازوئیل قاچاق توقیف 37عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت، 6دستگاه پمپ تخلیه سوخت، ۲۸دستگاه ماینر و رمز ارز و هزار و 728عدد خمیردندان خارجی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 29میلیارد ریال عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: مبارزه بي امان با پديده شوم قاچاق از اولويت هاي اين پليس است و از شهروندان درخواست مي شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك در اين زمينه، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


انتهای پیام//

برچسب ها: قاچاق کالا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار