مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، از پرداخت ۲۲ میلیارد ریال پاداش همکاری به مشترکان برق استان طی خرداد‌ماه سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ 04 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح ارائه پاداش به مشترکان بخش خانگی که اقدام به کاهش مصرف برق کردند، از مجموع ۳۹۹ هزار صورت‌حساب برق صادر شده در استان طی خردادماه سال جاری، ۱۴۰ هزار مشترک مشمول پرداخت پاداش ریالی بر روی قبوض برق شدند.

وی، از پرداخت ۲۲ میلیارد ریال پاداش همکاری به مشترکان برق استان طی خرداد ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: براین اساس در صورت حساب‌های برق صادره خردادماه شاهد صدور قبوض رایگان و حتی بستانکار هستیم که این مهم نشان دهنده همکاری ارزنده هم استانی‌های در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و کنترل بار شبکه توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تعداد قبوض شامل بخشودگی ۱۰۰درصدی را یک‌هزار و ۷۲۸ عدد اعلام کرد و گفت: تعداد مشترکانی هم که در این طرح از شرکت توزیع برق بستانکار شده‌اند، ۲۹ هزار و ۵۷۷ مشترک بوده که صورت‌حساب آن‌ها صادر شده است.

وی در ادامه به وضعیت مصرف برق ادارات اشاره کرد و گفت: ادارات بخش قابل ملاحظه‌ای از مصرف برق استان را به خود تخصیص می‌دهند و به همین دلیل همراهی آنان می‌تواند در حفظ پایداری شبکه توزیع برق نقش بسیار موثری داشته باشد.

مرادی در پایان تاکید کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی مطابق با مصوبه ابلاغی هیأت دولت موظف به کاهش مصرف برق هستند و در صورت عدم رعایت این دستورالعمل، برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار