نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین در نشستی دور هم جمع شدند تا برای رفع مشکلات محله کم‌برخوردار صادقیه و برون رفت آن از مشکلات چاره‌اندیشی کنند.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 04 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در جلسه امروز کمیته پیگیری و رفع مشکلات شهرک صادقیه که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، ازپیگیری کارهای مربوط به مناطق محروم به عنوان عملی جهادی و ماندگار یاد کرد. 

وی گفت: باید بدانیم همه ما خدمتگزار ضعفا هستیم و به این افتخار می‌کنیم، زیرا کار دنیایی ما بالاخره روزی تمام می‌شود اما این برنامه‌های خدمت‌رسانی باقی می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: خدمت به محرومان اعتبار و ارزش دنیایی و آبروی آخرت برای ما می‌آورد، لذا باید به رغم تنگناهای موجود مردم حلاوت انقلاب را بچشند و بدانند انقلاب اسلامی برای آن‌ها شکل گرفته و قوام یافته است.

وی تصریح کرد: باید دل بسوزانیم و با همه توان در تکاپو باشیم که کارهای ما چقدر پیشروی داشته است،چون باید فعالیت‌های ما منتج به نتیجه‌های مردم پسند شود.

وی یادآور شد: یکی از سرمایه‌های ما در دنیا و آخرت خدمت به مردم است زیرا مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، لذا باید به گونه‌ای عمل کنیم که اگر زمانی کنار رفتیم همواره پشت سر ما به نیکی سخن بگویند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار