مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در جلسه با مرکز نیکوکاری گروه جهادگران استان مازندران گفت: برکت در کار جهادی است و کار جهادی مبنای کار کمیته امداد است.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱ 04 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در جلسه با مرکز نیکوکاری گروه جهادگران استان مازندران اظهار داشت: برکت در کار جهادی است و کار جهادی مبنای کار کمیته امداد است.

 

برکت در کار جهادی است و کار جهادی مبنای کار کمیته امداد است  

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای فاصله گرفتن از تصدی‌گری و نقش نظارت و پشتیبانی نهادهای حمایتی بر امور اظهار داشت: اولویت ما در ارائه خدمات به نیازمندان گروهای جهادی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران افزود: اهمیت کار مشترک بسیار بالاست و هم افزایی با مجموعه بسیج و مخصوصا مجموعه گروه های جهادی می‌تواند به کمیته امداد بسیار کمک نماید.

معافی بیان داشتند: با توجه به اهمیت گروهای جهادی در انجام فعالیت های مهم در حوزه مسکن، اشتغال ، درمان و...به زودی در قالب تفاهم نامه های همکاری ارائه خدمات به گروه های جهادی واگذار خواهد شد‌.

وی گفت: همانند حوزه مسکن که بسیج به نتایج بسیار خوبی در حوزه محرومان دست یافته، در حوزه های فرهنگی، اشتغال و... هم با امضاء تفاهم نامه می‌توانیم در خدمت به نیازمندان گام‌های مهمی برداریم.

 

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار