۶۱ طرح اشتغال زایی و کسب و کار استان یزد امروز با حضور نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در این استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 28 June 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، نعمت الله رضایی در سفر به استان یزد پس از شرکت در کارگروه اشتغال این استان از طرح های کسب و کار صندوق کارآفرینی امید در استان یزد بازدید و و طرح های کسب و کار جدید این صندوق در استان یزد را افتتاح کرد.
سید عباس امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد در خصوص طرح های افتتاح شده امروز گفت: این 61 طرح با سرمایه‌گذاری کلی ۱۴۹۵ میلیارد ریال آماده شده است که در مجموع ۶۲۲ میلیارد ریال از این اعتبار را صندوق کارآفرینی امید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار کارآفرینان قرار داده بود.
امامی اظهار داشت: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به صورت همزمان این ۶۱ طرح را با حضور در دو کارگاه تولید پوشاک و کارگاه تولید  زیورآلات سنتی در مرکز استان افتتاح کرد.
 
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد در خصوص جزئیات این طرح گفت: ۱۶ طرح از این تعداد به مبلغ ۱۷۵ میلیارد ریال و اشتغال ۵۹ نفر مربوط به بخش خدمات، ۲۳ طرح به مبلغ ۲۹۱ میلیارد ریال و اشتغال ۱۳۴ نفر در بخش صنعت و ۲۲ طرح به مبلغ ۱۵۷ میلیون ریال و اشتغال ۵۱ نفر نیز مرتبط با بخش کشاورزی است.
او همچنین افزود: ۱۰ طرح از مجموع طرح‌های افتتاح شده نیز در زمینه تولید صنایع دستی و بومی استان است که با اعتباری معادل ۸۴ میلیارد ریال مورد حمایت صندوق قرار گرفته و زمینه اشتغال ۴۶ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار