مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از وجود سه هزار و ۶۰۰ متقاضی جوانی جمعیت در استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 27 June 2023

علیرضا قاری قرآن در آئین بهره برداری از ۶۶۵ طرح مسکن استان اصفهان با بیان اینکه شاهد همراهی منسجم مدیریت استان در حوزه مسکن هستیم، اظهار داشت: سهم استان اصفهان از طرح نهضت ملی و ساخت چهار میلیون مسکن ۶ درصد سهم کشور بوده که شامل ۲۴۰ هزار واحد مسکن شهری و روستایی است که از ۱۸۸ هزار واحد شهری ۴۰ هزار واحد بصورت خود مالکی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه در پروژه نهضت ملی مسکن ۱۴۵ هزار نفر حائز شرایط نهایی شدند، ابراز داشت: ۳۰۵ واحد مسکن مهر در پروژه بهارستان اصفهان بصورت خود مالکی تکمیل شده و امروز به بهره برداری می‌رسد؛ بالغ بر یک سال است که واحدهای مسکن مهر در این استان تعیین تکلیف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در کنار این ۳۰۵ واحد، عملیات اجرایی ساخت مسکن در بالغ بر ۵۲ هزار زمین‌های تعیین تکلیف شده آغاز می‌شود، افزود: تاکنون عملیات ساخت ۳۰ هزار واحد شروع شده شدند و برای ۲۰ هزار واحد دیگر در حال تأمین زمین هستیم و حداکثر تا سه ماه آینده ۱۰۰ درصد تخصیص زمین خواهیم داشت.

قاری قرآن با تاکید بر اینکه امروز ۲ اتفاق مهم در حوزه مسکن خواهیم داشت، افزود: ۳۶۰۰ متقاضی برای طرح جوانی جمعیت در اصفهان داریم که تاکنون یک هزار و ۱۰۰ نفر حائز تحویل زمین شدند.

وی اضافه کرد: در حوزه بهزیستی و مسکن محرومان از سال ۱۴۰۰ تاکنون بالغ بر ۵۵۰ پلاک در این دو حوزه تخصیص دادیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار