مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان، گفت: واریز به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به ‌نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* ، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ 27 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مرتضی موصلی افزود: هم‌استانی‌های خیر و نیکوکار در این روز می‌توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.
مدیرکل کمیته امداد فارس خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته ۳۵۶ مرکز نیکوکاری و ۵۸ دفتر کمیته امداد در استان و ۱۵۰ پایگاه ثابت و سیار در محل‌های برگزاری نماز عید سعید قربان در سراسر استان آماده جمع آوری نذورات قربانی (نقد و غیر نقد) از خیرین هستند.
موصلی در ادامه یادآور شد: پارسال در عید قربان ۱۸ میلیارد تومان نذورات و قربانی از طریق خیرین و مراکز نیکوکاری فارس به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان، گفت: واریز به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به ‌نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* ، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

برچسب ها: عید قربان ، نذورات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار