رباط کریم- چهار پروژه عمرانی شهر پرند افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 26 June 2023

به گزارش تابناک تهران، روز دوشنبه چهار پروژه عمرانی پرند افتتاح و کلنگ زنی شد.

شهردار پرند در این آئین گفت: امروز چهار پروژه مهم و مورد نیاز شهروندان در حوزه‌های مختلف افتتاح و کلنگ زنی شد تا روند توسعه زیرساخت‌ها بدون توقف ادامه یابد.

اله یاری در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و سایر مسئولان برگزار شد، بیان داشت: پارک یک هکتاری سعدی در فاز سه و اولین میدان میوه و تره بار در این فاز امروز افتتاح شد، تا بخشی از نیازهای مهم شهروندان مرتفع شود.

شهردار پرند افزود: با توجه به تازه تأسیس بودن شهر پرند، این شهر با کمبود امکانات و سرانه‌ها مواجه است و در همین راستا پس از واگذاری مدیریت فاز سه به شهرداری، چندین پروژه عمرانی و زیرساختی در این فاز احداث و افتتاح شد و امروز نیز کلنگ مجموعه ورزشی چند منظوره استاندارد با امکاناتی نظیر زمین فوتسال، والیبال، تنیس، بدمینتون و … در فاز سه بر زمین زده شد و روند احداث آن به سرعت در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از نیازهای مبرم شهر پرند توسعه آتش نشانی و خدمات ایمنی است و بر همین اساس پنجمین ایستگاه آتش نشانی در فاز چهار کلنگ زنی و به زودی روند ساخت آن آغاز می‌شود.

شهردار پرند در ادامه گفت: به زودی نیز شاهد افتتاح مسیر دسترسی از میدان آزادی به جاده قدیم پرند ساوه خواهیم بود که موجب کاهش بار ترافیکی و رفع این معضل چند ساله در پرند می‌شود.

اله یاری همچنین از اتمام مطالعات و کلنگ زنی دریاچه مصنوعی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با تمام توان و با استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری به دنبال آن هستیم که پروژه عظیم و شاخص دریاچه مصنوعی را به زودی کلنگ زنی و روند احداث این پروژه را آغاز نمائیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار