معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اقدامات کمیته امداد در عید قربان، از برپایی پایگاه‌های ذبح دام با نظارت سازمان دامپزشکی به‌ منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده در سطح استان خبر داد و گفت: امسال برنامه‌ریزی شده در هر شهر حداقل یک قربانگاه مرکزی توسط کمیته امداد امام (ره) برپا شود.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ 26 June 2023

جمشید هاشمی‌فرد اظهار کرد: امسال پایگاه‌های ثابت و سیار ذبح دام با نظارت سازمان دامپزشکی در عید قربان در سطح استان راه‌اندازی می‌شود که ۴۰ قربانگاه توسط کمیته امداد استان خوزستان و دفاتر شهرستانی و قربانگاه توسط مراکز نیکوکاری برپا می‌شود که کار خرید، ذبح دام و جمع‌آوری نذورات مردمی را در عید قربان برعهده دارند.

وی با بیان اینکه خانوارهای نیازمند دریافت گوشت قربانی و جامعه هدف از قبل توسط دفاتر کمیته امداد مشخص شده‌اند، افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به قربانگاه‌های تعیین شده، قربانی‌های خود را با قیمت مصوب، تهیه و گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

هاشمی‌فرد گفت: سال گذشته ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۱۷ میلیارد تومان بود. این مبلغ به صورت نقدی و تحویل دام زنده یا گوشت قربانی بوده که بین نیازمندان توزیع شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان کرد: علاوه بر قربانگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد، مردم نیکوکار و خیر می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵، کد QR و سایت www.emdad.ir نسبت به پرداخت نذورات خود اقدام کنند.

منبع/ایسنا

برچسب ها: عید قربان ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار