مدیر عامل پتروشیمی مارون با اشاره به افزایش فروش این شرکت در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل خود از احداث ۱۶ پروژه تکمیل زنجیره ارزش در این پتروشیمی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 24 June 2023

دکتر امین امرایی روز شنبه در مجمع فوق العاده و عمومی شرکت پتروشیمی مارون در سالن همایش‌های پژوهشگاه نفت، با حضور  سهامداران، ضمن ارایه گزارشی جامع از وضعیت تولید و فروش این شرکت در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد:  با توجه به این که پتروشیمی ماورن به اوج بلوغ، تولید و فروش خود رسیده است تکمیل زنجیره تولید  این شرکت به منظور پایدار نگاه داشتن تولید و تداوم سودآوری برای سهامداران مهم و ضروری است.

وی افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته  احداث بیش از ۱۶ پروژه تکمیل زنجیره ارزش آغاز شده است که به یاری خداوند  این پروژه‌ها از سال آینده، یکی پس از دیگری به بهره‌برداری خواهند رسید و باعث رشد سود مارون به بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۷ خواهند شد.

امرایی همچنین گزارشی از اورهال  بهاره  شرکت در سال ۱۴۰۲ ارایه کرد و گفت: این اورهال برای رفع مشکلات فرآیندی، به روز آوری تجهیزات و افزایش تولید انجام شده است که با توجه به پایان این عملیات تا چند روز آینده به چرخه کامل تولید بازخواهیم گشت.

وی مهم‌ترین دستاورد سال گذشته این شرکت را رشد پنج درصدی تولید، کاهش ۲ درصدی مصرف و هزینه های انرژی و رشد بیش از یک هزار میلیاردی فروش نسبت به سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

مدیر عامل پتروشیمی مارون ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان دلسوز پتروشیمی مارون ، دستاوردهای و پیشرفت‌ها را مدیون زحمات آنان دانست که در سخت ترین شرایط آب و هوایی، با جانفشانی، پای تولید شرکت، مانده‌اند.

وی در بخش پایانی سخنان خود  به مطالعات بازارهای صادراتی جدید و کاهش وابستگی به بازار چین تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار