دستور جمع آوری تابلو‌های شهری اصفهان با موضوع رسانه صادر شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 24 June 2023

بنابر اعلام روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، در پی گلایه مندی جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه نسبت به انتشار مطالبی با موضوع رسانه در سطح شهر و درخواست آنان از رئیس کل دادگستری استان، حجت الاسلام جعفری پس از قول پیگیری، موضوع را جهت بررسی و اقدام قانونی به دادستان مرکز استان ارجاع داد.
بر همین اساس سیدمحمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اینکه معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان مسوول رسیدگی به این پرونده شده است گفت: پس از آن که تعدادی از خبرنگاران نسبت به انتشار مطالبی با موضوع رسانه در سطح شهر توسط کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ابراز گلایه مندی کرده بودند، موضوع به طور جدی بررسی و دستور جمع آوری این تابلو‌ها از سطح شهر صادر شد.
وی افزود: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده عوامل این اقدام نیز به دادسرا دعوت تا در خصوص جزئیات آن توضیح دهند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تاکید بر این که هیچ فرد یا نهادی حق ندارد حقوق عامه را تضییع کند، افکار عمومی را از مصادیق حقوق عامه دانست و گفت: رسانه‌ها در ایران خط مقدم جهاد تبیین و سربازان جنگ ترکیبی با دشمن هستند و تضعیف آنها، تضعیف جبهه تبیین است و کسی حق ندارد در این مسیر گام بردارد.
موسویان ادامه داد: روش و شیوه‌های رسانه‌ای در غرب با کشور ما متفاوت است و در ایران رسانه بر مدار اخلاق حرکت می‌کند نه روش‌های غربی، لذا باید این اخلاق مداری ارج نهاده شود و البته هر جا از خط قانون تخطی صورت گرفت بر اساس قانون برخورد شود.
در ادامه دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از مسوولان و نهاد‌هایی که با افکار عمومی در ارتباط هستند خواست تا در انتشار پیام به ویژه در فضای غبارآلود رسانه‌ای که غرب درست کرده و به دنبال تضعیف ارکان نظام و رسانه‌های داخلی است، دقت بیشتری اعمال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار