تیم فوتسال منتخب فرهنگیان شهرستان مهریز در دیداری خانگی تیم فوتسال فرهنگیان شهرستان مروست را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 24 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، این مسابقه جمعه شب در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی فرهنگیان استان یزد یادواره شهید ابراهیم هادی با حضور ۱۵ تیم به صورت دوره‌ای و مجتمع در سالن حضرت امام رضا (ع) آموزش و پرورش شهرستان مهریز برگزار شد.

همچنین در دیدار رده بندی این مسابقات که با حضور جمعی از مردم، مسئولان و جامعه فرهنگیان استان یزد برگزار شد تیم فوتسال فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه در دیدار رده بندی تیم تفت راشکست داد و به مقام سوم رسید.

در پایان این مسابقات که با حضور معاونین تربیت بدنی و سلامت و آموزش ابتدایی و سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد و مسئولان محلی برگزار شد از اعضای تیم فوتسال فرهنگیان مهریز با اهدای لوح سپاس و مدال قهرمانی تجلیل شد.

تیم قهرمان مسابقات فوتسال فرهنگیان استان یزد به عنوان نماینده این استان به مسابقات کشوری که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می‌شود اعزام می‌شود.

همچنین در هفته جاری نیز مسابقات تنیس روی میز فرهنگیان استان یزد یادبود معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی با حضور ٢۴ نفر از هشت شهرستان و مناطق استان شامل شهرستان های اردکان، میبد، مهریز، نیر، مروست، بافق و نواحی یک و دو یزد در مجتمع ورزشی امام رضا (ع) مهریز برگزار و در پایان تیم‌های ناحیه یک شهرستان یزد، تیم شهرستان میبد و تیم ناحیه دو شهرستان یزد اول تا سوم شدند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۲۸۰ هزار دانش‌آموز و بیش از ۲۰ هزار فرهنگی شاغل دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار