رئیس اداره نظارت دامپزشکی کرمانشاه خبر داد؛
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: روز عید قربان اکیپ‌های ثابت و سیار دام‌های قربانی را به صورت رایگان معاینه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۶ 24 June 2023

رامین سمیعیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: عید قربان امسال هم مانند سال‌های گذشته اکیپ معاینه دامِ دامپزشکی در مراکز عرضه دام زنده که از سوی شهرداری اعلام می‌شود، حاضر می‌شوند.

وی افزود: این اکیپ‌های معاینه، دام‌ها را پیش از ذبح معاینه می‌کنند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: اکیپ‌های سیار دامپزشکی در صورت تماس شهروندان با شماره تلفن ١۵١٢ به معاینه لاشه دام‌هایی که ذبح شده
اقدام می‌کنند.

وی گفت: در روز عید قربان یک اکیپ در اداره کل دامپزشکی کرمانشاه و اداره دامپزشکی کلیه شهرستان‌های استان کرمانشاه مستقر و آماده ارائه خدمت به مراجعه‌کنندگان هستند.

سمیعیان تاکید کرد: کلیه این خدمات از سوی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در روز عید قربان به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: مقرر شده که در روز عید قربان میدان دام در کشتارگاه بیستون و ماهیدشت فعال باشد تا شهروندان بتوانند دام‌های قربانی خود را پس از خرید در کشتارگاه ذبح کنند.

سمیعیان با بیان اینکه خدمات این کشتارگاه‌ها در روز عید قربان رایگان است، افزود: این کشتارگاه‌ها از ساعت ۶ صبح الی ١۴ بعداز ظهر به شهروندان بابت نذورات خدمات ارائه می‌دهند.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند دام‌های قربانی خود را در این کشتارگاه‌ها زیر نظر مسئول فنی و بهداشتی دامپزشکیِ کشتارگاه کشتار کنند و پس از تایید به مقصد حمل می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار