رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از برپایی ۳۴ میز خدمت قضایی و رسیدگی به مشکلات ۱۶۵ نفر در استان کرمانشاه به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 23 June 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه در مرکز استان کرمانشاه و سایر حوزه‌های قضائی و ادارات و سازمان‌های مرتبط ظهر جمعه ۳۴ میز خدمت در محل مصلاهای نماز جمعه برگزار و به مشکلات حقوقی و قضائی مراجعه کنندگان رسیدگی و دستور مقتضی صادر شد.

در مرکز استان که با حضور رئیس کل دادگستری و جمعی از معاونین و رؤسای ادارات و سازمان‌های تابعه برگزار شد به مشکلات ۱۶۵ نفر رسیدگی شد.

توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: میز خدمت امروز به مناسبات هفته قوه قضائیه در مرکز استان و همه شهرستان‌ها و نیز مساجد اهل تسنن با حضور مسئولین ارشد قضائی استان برگزار می‌شود.

توسلی زاده در پایان یادآور شد: ارتباط بی واسطه با مردم و شنیدن مشکلات آنها کمک می‌کند مسئولین در جریان امور قرار گیرند و به رفع مشکلات بهتر و بیشتر کمک کنند. کما اینکه از اولویت‌های اصلی و اساسی ما در دادگستری استان همین امور و ارتباط مستقیم با مردم است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همان گونه روز گذشته نیز اشاره شد فهوای سخنان رئیس قوه قضائیه خدمت و ارتباط با مردم است و در استان کرمانشاه با انجام ۵۳۰ هزار ملاقات طی چهار سال گذشته گواه این امر است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار