شهردار قرچک از برگزاری چهارمین دوره المپیاد ورزشی شهر با عنوان جام خلیج‌فارس در یازده رشته ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ 22 June 2023

به گزارش تابناک تهران، محسن خرمی شریف شهردار قرچک صبح امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با چهارمین دوره المپیاد ورزشی شهر با عنوان جام خلیج‌فارس در یازده رشته ورزشی اظهار کرد: این المپیاد در سه مرحله به‌طور گسترده و باشکوه در سال‌های گذشته با حضور بیش از 4 هزار نفر شرکت‌کننده برگزار شد که رضایت شهروندان را در پی داشت.

وی گفت: امسال نیز با توجه به استقبال خوب جوانان، نوجوانان و به‌خصوص خانواده ها، بنا داریم چهارمین دوره المپیاد ورزشی شهر با نام جام خلیج‌فارس را پایه‌ریزی و برگزار کنیم.

شهردار قرچک با بیان اینکه این مسابقات در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و خانواده ها است، افزود: این المپیاد به‌طور رایگان در یازده رشته ورزشی شامل فوتسال نوجوانان، والیبال، داژبال (وسطی)، شطرنج، فوتبال دستی، طناب‌کشی، کشتی نونهالان و نوجوانان، تکواندو نونهالان و نوجوانان، دارت، پرتاب حلقه و طناب زنی به‌صورت انفرادی بانوان و آقایان و خانوادگی برگزار می‌شود.

خرمی شریف بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی انجام گرفته، به تیم‌ها و افراد برتر هر رشته در این المپیاد بزرگ ورزشی تندیس و هدایای نفیس اهدا خواهد شد و شرکت‌کنندگان برای ثبت‌نام از تاریخ یکم تیر لغایت 15 تیر به سازمان فرهنگی اجتماعی، سراهای محله و سالن های ورزشی مراجعه و یا با شماره ۴- ۳۶۱۵۱۵۸۱ داخلی 128 و 127 تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار