فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهمی که به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود بالا دست به کلاهبرداری ۴ هزار میلیارد ریالی از ۱۰۰ نفر زده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 21 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: در پی دریافت پرونده‌ای از دادسرای استان یزد در خصوص شکایت افرادی مبنی بر کلاهبرداری از آنها بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات لازم متوجه شدند متهم با تاسیس یک شرکت و با شیوه‌های متقلبانه و تبلیغات گسترده اقدام به جذب سرمایه از 100 نفر از شهروندان در ازای پرداخت سود بالا کرده و پس از کلاهبرداری 4 هزار میلیارد ریالی از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم متواری را در یکی از شهرهای شمال شرقی کشور شناسایی کرده و با همکاری دیگر دستگاه‌های امنیتی او را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به استان یزد با اعتراف به اینکه برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران در ابتدای کار، سود بالایی را به آنها پرداخت کرده است؛ پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس استان یزد گفت: شهروندان قبل از انجام هرگونه سرمایه‌گذاری ابتدا نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه‌های مسئول اقدام کنند و فریب افرادی که اقدام به پرداخت سود بسیار بالا برای سرمایه‌گذاری می‌کنند را نخورده تا شاهد بروز چنین کلاهبرداری‌هایی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار