۴۵پروژه زیربنایی و رفاهی روز سه‌شنبه در آستانه هفته قوه قضاییه در آیینی با حضور معاون سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی کشور در ندامتگاه‌های استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 20 June 2023

مدیرکل زندان‌های خوزستان درآیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: برای اجرای این پروژه‌ها که به صورت همزمان در زندان‌های شوشتر، مسجدسلیمان، آبادان، ماهشهر، دزفول و زندان‌های مرکزی و سپیدار اهواز به بهره‌برداری رسید ۵۷۰ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شده است.

غلامرضا روشان افزود: این پروژه ها شامل انبارهای نگهداری مواد غذایی و بهداشتی، سالن اجتماعات، پزشکی، بهداری، آشپزخانه صنعتی و فضاسازی فرهنگی است.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی، تربیتی کشور در آیین بهره برداری از این پروژه‌ها، بهبود زیرساخت‌های زندان‌ها و ارتقای سطح رفاهی مددجویان را در راستای اجرای سند تحول دستگاه قضایی بیان کرد.

نصرالله ابراهیمی افزود: راهبردهای سازمان زندانها در راستای تربیت، آموزش، طبقه‌بندی، اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان است تا پس از بازگشت به جامعه بتوانند زندگی عادی خود را از سر بگیرند.

در آیین بهره برداری از پروژه‌های زیربنایی و رفاهی ندامتگاه‌های خوزستان که با اجرای برنامه های فرهنگی مددجویان همراه بود اعضای شورای قضایی خوزستان حضور داشتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و اعضای شورای قضایی خوزستان از مجموعه کارگاه‌های اشتغال‌زایی و حرفه‌آموزی زندان‌های مرکزی و سپیدار اهواز بازدید و با شماری از مددجویان دیدار کرد.

اول تا هفتم تیرماه هفته قوه قضاییه است. منافقین کوردل آیت‌الله بهشتی رییس دیوان عالی کشور و ۷۲ یار امام و انقلاب را در جریان انفجار هفتم تیرماه ۱۳۶۰ به شهادت رساندند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار