حجت الاسلام رادمرد با اشاره روش دولت‌های استعمارگر، اظهار داشت: استعمارگران تنها به استعمار اقتصادی و سیاسی و اجتماعی قناعت نمی‌کنند، بلکه تلاش دارند ریشه‌های کار خود را با استعمار فکری تقویت کنند.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 17 June 2023

استعمارگران در استعمار نو در افکار اثر می گذارند

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام رادمرد اظهار داشت: در کشورهای سرمایه‌ داری غرب که بعضی گمان می ‌کنند، هر کس می‌تواند آزادانه فکر و انتخاب کند، سرمایه ‌داران بزرگ با تسلط کامل بر مطبوعات مهم، رادیوها، و تلویزیون‌ها و به طور کلی وسائل ارتباط جمعی، مقاصد و افکار خویش را در لباس آزادی فکر بر مردم تحمیل می‌کنند و با شستشوی مداوم مغزی مردم را به سمت اهدافی که دارند، می‌برند.

امام جمعه ماهدشت، با اشاره به تکیه دشمنان به دو حربه تهدید و تهمت و لزوم مقابله با آن، اظهار کرد: حضرت امام(ره)، راه مقابله با حربه‌های دشمن را به ما آموختند، مردم ما با ایمان، صبر، استقامت و امید به خدا در دوران دفاع مقدس مقابل تمام کفر و استکبار ایستادند و فتح الفتوح کردند.

وی در ادامه با اشاره به آیه مبارکه < وَ ما تَنْقِمُ مِنَّا إِلاَّ أَنْ آمَنَّا بِآیاتِ رَبِّنا لَمَّا جاءَتْنا> (۱۲۶سوره اعراف)، خاطرنشان کرد: علت دشمنی آنان ایمان، دین و یکتاپرستی ما است و اگر دست از ایمان و اسلام و دین مان برداریم، آنها ساکت خواهند شد.

حجت الاسلام رادمرد، به جوانان توصیه کرد: جوانان با فکر و اندیشه در عقاید اسلام، قدرت اندیشه خود را در مقابل اندیشه پوچ غربی تقویت کنید و با نور ایمان، قلب خود را جلاء دهید تا قدرت رسانه‌ای دشمن و شیاطین را مغلوب کنید و بدانید که در این جبهه نیز ما با توکل به خداوند متعال پیروز خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات پیش آمده در حوزه آب برخی از مناطق، خاطرنشان کرد: بارش‌های شدیدی که در هفته گذشته رخ داد برخی مشکلات را به‌وجود آورد، از جمله قطعی آب در برخی شهرها و مناطق تهران و کرج، لکن نیاز است که با مدیریت صحیح مصرف آب همه مردم کمک کنند تا شاهد افت فشار آب در مناطق نباشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ماهدشت، با اشاره به سالروز ازدواج مبارک حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، یادآور شد: سعی کنیم با ساده گرفتن مسئله ازدواج زمینه را برای ازدواج جوانان فراهم کنیم و با صرف نظر از سختگیری‌های خودساخته که در دین هیچ جایگاهی ندارد و دوری از چشم و هم چشمی و تشریفات گرانقیمت، مسئله ازدواج جوانان را تسهیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار