رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید براینکه کارگران مجموعه های تولیدی نباید بیکار شوند گفت: تحت هیچ شرایطی حتی بخاطر ورشکستگی نباید واحد تولیدی تعطیل شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 13 June 2023

به نقل از دادگستری خوزستان، علی دهقان در نشست جلوگیری از توقف فعالیت واحدهای اقتصادی و تولیدی در استان بیان کرد: رفع مشکلات واحدهای صنعتی موجب رشد سرمایه‌گذاری و تولید در استان می‌شود.

وی ادامه داد: باید بین مدیران استان توافق و وحدت‌نظر وجود داشته باشد تا با تعامل، تعاون و همکاری در همه حوزه‌ها، موانع رشد تولید برطرف و از توقف واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

دهقان با اشاره به نیاز استان خوزستان به ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه در تولید بیان‌کرد: چنانچه در یک پروژه به رفع موانع نیاز باشد؛ این اصلاحات باید هرچه زودتر انجام و مانع از سر راه تولید برداشته شود.

رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان خوزستان، افزود: مدیران دستگاه‌های متولی باید با نگاه کارشناسانه و تخصصی و نظارت مستمر، مانع از تعطیلی پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان شوند و فعالان اقتصادی نیز به سمت سرمایه‌گذاری مشروع، تشویق شوند.

در این نشست چهار درخواست مربوط به رفع مشکلات شرکت‌های آدابتون میانه، هواپیمایی کارون و سبحان رجحان و طرح استحصال نمک از دریا، مطرح و پس از بحث و بررسی درباره آن‌ها، دستورات لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات آن‌ها صادر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار