معافی مدیرکل کمیته امداد استان مازندران:
طهماسب پور مدیر عامل و هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان مازندران با معافی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ 12 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در این دیدار اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در فاصله گیری از تصدی گری و نقش پشتیبانی نهادهای ناظر و پشتیبان ، اثر مجمع خیرین سلامت در ارائه خدمات به محرومین و نیازمندان بسیار مهم خواهد بود.

میثم معافی وی با اشاره به اینکه، ۳۱۵۱ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و به آنان خدمات دارویی، پاراکلینیک، بیمارستانی، توانبخشی و بهداشتی در طول سال ارائه می شود افزود: باید در ارائه خدمات به محرومین و نیازمندان تبدیل به یک جبهه واحد شویم و این امر با تشکیل جلسات مستمر و منجسم جهت شناخت ظرفیت های سازمانی و همچنین نیازهای جامعه هدف شکل خواهد گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به نگاه راهبردی کشور و تاکیدات رهبری در بحث جوانی جمعیت و فرزند آوری امسال ۲ میلیارد تومان جهت درمان ناباروی هزینه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران تاکید کرد: درجهت برقراری عدالت اجتماعی باید قدرت انتشار ظرفیت ها را در مناطق دور دست با استفاده از بومی سازی و کنترل این ظرفیت ها برای ساکنین این مناطق داشته باشیم تا از خدمات بیشتری بهره مند شوند.

تیمور طهماسپور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت نیز بیان داشت: باید دست در دست هم با همدلی و همت به کمک نیازمندان بشتابیم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار