رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: استان تهران در سال جاری برای کشور باید 33 هزار میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 13 October 2015
نعمت‌الله ترکی در جلسه اعضای شورای شهر با مدیران استان تهران که با حضور حسین هاشمی استاندار تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و چند تن از اعضای شورای شهر و فرمانداران شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: اعتبارات ریلی در سطح استان تهران هزار و 550 میلیارد تومان است و اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استان 236 میلیارد تومان برآورد شده و در نهایت جمع کل اعتبارات تملک‌سرمایه‌ای 2193 هزار میلیارد تومان در سال 94 است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: جمع کل اعتبارات تملک سرمایه‌ای و هزینه‌ای استان تهران در سال 94، 2620 میلیارد تومان است.

ترکی خاطر نشان کرد: در سال جاری درآمدهای استان تهران برای کشور باید 33 هزار میلیارد تومان باشد.

وی پیشنهاد داد: شورای شهر برنامه پنج ساله‌ای تهیه می‌کند ولی ما در شورای برنامه‌ریزی استان اصلاً در جریان نیستیم لذا بهتر است این برنامه با همراهی و همفکری اعضای شورا مصوب شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خبر داد: ستاد تدوین برنامه ششم نیز در حال تنظیم و پیگیری است.

ترکی یادآور شد:‌ در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نماینده شهرداری، شورای شهر و معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهر تهران نیز حضور داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار